ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۴
590 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

سوال بزرگ

یکی از مهم ترین سوالات در هدف گذاری این است: می خواهم با زندگی ام چه کار کنم؟ اگر بتوانید در زندگی آن کسی که می خواهید بشوید، یا آن کاری را که می خواهید بکنید، آن کار کدام است؟ به خاطر داشته باشید نمی توانید به هدفی که آن را نمی بینید، برسید.

باید در ماه ها و سال هایی که پیش روی خود دارید این سوال را بارها و بارها از خود بپرسید. برای مشخص ساختن هدف های واقعی خود، باید با پنداره ها، ارزش ها و ایده آل های تان شروع کنید. در شروع اینها بیشتر به رویاهایی شباهت دارند که با واقعیت نمی خوانند، اما حالا وظیفه ی شما این است که هدف های تان را مشخص سازید. انگار که خانه ی رویایی خود را بر کاغذ می کشید.

نگرانی های اصلی خود را مشخص کنید

در حال حاضر سه نگرانی عمده و اصلی شما در زندگی کدام است؟ نگران چه هستید؟ مشغله ی ذهنی شما در زندگی روزانه کدام است؟ چه عاملی شما را ناراحت می کند؟ چه عاملی خوشبختی را از شما دریغ می کند؟ و به قول یکی از دوستانم: “کجایتان نارحت است؟”

پس از آنکه مسائل و نگرانی های اصلی خود را شناسایی کردید، از خود بپرسید:

  • راه حل های ایده آل برای هر یک از این مسائل کدام است؟
  • چگونه می توانم این مسائل و نگرانی ها را بلافاصله از بین ببرم؟
  • سریع ترین راه حل و فصل این مسائل کدام است؟
ابزاری مهم برای اندیشیدن

در سال ۱۱۴۲، ویلیام اوکهام، یکی از فیلسوفان انگلیسی، روشی برای حل مساله پیشنهاد کرد که بعدا به نام “تیغ اوکهام” شهرت یافت. این طرز اندیشه طی سال های گذشته از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. اوکهام گفت: “ساده ترین و مستقیم ترین راه حل ها که قدم های خلاصه تری داشته باشد، اغلب بهترین راه حل مساله است.”

اغلب مردم به اشتباه هدف ها و مسائل شان را بیش از اندازه دشوار می کنند. اما مسئله هر چه دشوارتر شود، احتمالا حل و فصل کردن آن دشوارتر می گردد. و برای دستیابی به نتایج به زمان طولانی تری احتیاج پیدا می کنید. هدف شما باید این باشد که هدف تان را ساده کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن به سر وقت هدف بروید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *