ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۴
516 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق : چه وقت باید از دعوا کنار کشید؟

دنیس، نماینده ی فروش، و نانسی، مدیر بازاریابی، مشغول فریاد کشیدن بر سر همدیگرند. جر و بحث آنها ریشه در شکایت یکی از مشتریان دارد. آن مشتری ماجرایی را درباره ی یکی از رقبا روی وبسایت شرکت دیده و به دنیس گفته است که می خواهد فورا آن را از روی سایت بردارند. با این همه، دنیس به او قول انحصاری را داده بود.

اما نانسی از حدف داستان امتناع می کند. او امیدوار است با آن شرکت رابطه ی کاری برقرار کنند. او به همه گفته است که دنیس حق نداشته است تا به تنهایی قولی بدهد؛ که درست است.

روز بعد، دنیس بدون تایید نانسی داستان را حذف می کند. مخالفت شدت می گیرد. دنیس و نانسی از طریق ایمیل به هم می تازند و بعد، در حالیکه طرف های دعوا از مواضع خود دفاع می کنند، کل پرسنل درگیر ماجرا می شوند.

عادی به نظر می رسد؟ این نوع به هم پریدن ها هر روز در جو کاریِ دائما پر تنش ما به وقوع می پیوندند. وقتی مردم سراسیمه و مضطرب باشند، هر چیزی ممکن است به نظر شبیه یک بحران باشد.

جالب اینحاست که، این وضعیت همانطور که توصیف شد به احتمال زیاد هیچ تاثیر واقعی بر ترازنامه نخواهد داشت. احتمالا مشتری تبلیغاتی، نه جلوی انتشار آگهی تبلیغاتی اخیر، انحصاری یا غیر انحصاری را می گیرد، و نه داستان را از روی وبسایت برمی دارد.

حتی اگر اینطور باشد، وضعیت هایی مانند این وقتی حل و فصل نشده به حال خود رها شوند، ممکن است به مرور زمان مبدل به تعارضاتی تمام عیار شوند.

اگر دو طرف اصرار کنند که حق با آنهاست و از کوتاه آمدن امتناع کنند، هزینه افزایش می یابد، کلمات تهدید آمیز و احساسات خشن که هیچ وقت از یاد نمی روند، می توانند محیط کار را برای هر کسی ناخوشایند سازند. بنا به گفته ی استوارت لوین، پایه گذار امور حل و فصل و نویسنده ی کتاب “تبدیل تعارض به همکاری”، تمایل برای برنده شدن در یک اختلاف نظر (هر چقدر هم بی اهمیت)، می تواند”ذهنیت سلطه” را بوجود آورد که ممکن است بزرگ تر از خود مساله باشد.

دانیل جی. کاناری کارشناس تعارضات بین فردی می گوید، قضیه ی مطرح شده در کانون جر و بحث نمی تواند به اندازه ی آسیب وارد آمده بر روابط و عزت نفس که احتمالا در پی آن می آید، اهمیت داشته باشد.

اختلاف عقیده درباره ی یک مساله ممکن است عملا بیشتر درباره ی کسی باشد که سعی می کند موضع مسلطی برقرار سازد.

پس هنگامی که شما در یک تعارض سطح پایین درگیر می شوید، نفس عمیقی بکشید و تصمیم بگیرید که آیا تشدید کردن آن ارزشش را دارد یا خیر.

در مقالات بعدی چند نکته برای هدایت تفکر شما در این زمینه می آوریم!

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *