ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
503 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق : مسیری برای حل و فصل تعارضات

  • درست است، بعضی از تعارضات را نمی توان حل کرد، مگر اینکه یک طرف یا هر دو طرف از چیزی بگذرند؛ و بعضی از درگیری ها را هیچ وقت نمی توان حل کرد، چون یک یا چند طرف درگیر ترجیح می دهند بجنگند تا مسائل را حل کنند. اما اگر تمایل دارید از این ایده نشات بگیرید، ایده ای که شما و طرف های شما در تعارض را می تواند کاملا در بر بگیرد، راه حلی خط شکن که همه را راضی می کند، این توصیه های دیگر کارشناسان به کار می آیند:
  • سعی نکنید نیازهای کارمندان را حدس بزنید!

مربیان حل و فصل تعارض برای توضیح از مثال “پرتقال”، یکی دیگر از مثال های کلاسیک فولت، استفاده می کنند.

مادری دو فرزند دارد و یک پرتقال دارد. بچه ها بر سر پرتقال دعوا می کنند، بنابراین مادر آن را به دو نیم می کند و به هر یک نصفی از آن را می دهد. اما همانطور که معلوم می شود، موقعی که یکی از بچه ها گرسنه بود و می خواست این میوه را بخورد، دیگری فقط پوست آن را می خواست؛ اما با نصف کردن پرتقال هر طرف فقط نیمی از آنچه را که می خواست بدست آورد.

این داستان، یک سمبل کاری قدیمی در حل مساله را نشان می دهد که در کشف و بررسی خواسته یا نیاز اصلی و واقعی، کوتاهی شده است.

نصیحت کارشناسان این است: وانمود نکنید که می توانید تمام آنچه در جریان است، درک کنید. با پرسیدن چند سوال، پیشنهاد راه حل های جایگزین و بررسی پاسخ های تمام طرف های درگیر، به همه چیز پی ببرید.

  • وظیفه ی اصلی شما درک طرف دیگر است

دفعه ی بعد که می بینید یک درگیری در حال شکل است، شاید متوجه شوید که هر دو طرف بر نیازها و آرزوهای خود پافشاری می کنند و به همدیگر می گویند که چرا طرف مقابل اشتباه می کند. کارشناسان این را “مارپیچ دفاع/حمله” می نامند و در اینجاست که بیشتر ما برافروخته و عصبانی می شویم.

مربیان حل و فصل تعارض، استفاده از کلمات خنثیِ “باز بودن” و “اطلاع رسانی” را توصیه می کنند تا طرف دیگر تشویق شود، راحت حرف خود را بزند.

اظهاراتی مانند “می دانم که هر دوی ما نسبت به X نگران هستیم، اما من هم متوجه شدم که Y برای شما بسیار مهم است؛ تمایل دارم این را بهتر درک کنم”، فرد دیگر را تشویق می کند تا درباره ی خواسته ها و نگرانی های خود صحبت کند. عادت کنید که به موضع و نیازهای طرف مقابل بها دهید.

  • روی علایق مشترک تمرکز کنید، نه اختلاف ها

تمرکز کردن، نخست روی روش هایی که شما با طرف مخالف خود هم عقیده هستید، شما را به توافق نزدیک تر می سازد. بحث درباره ی اختلاف ها بدون مشخص کردن و بازگشت به زمینه های مشترک، باعث وسیع شدن شکاف بین شما و طرف مخالف خواهد شد.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *