ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۰
561 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چه پیام هایی برای فرزندان خود می فرستیم؟

یکی از کتب مورد علاقه ی من در رابطه با والدین، کتاب دکتر وین دایر، تحت عنوان “واقعا برای فرزندان خود چه می خواهید؟” است. او در این کتاب والدین را ترغیب می کند از خود سوال کنند که واقعا قصد آموزش چه موردی را به فرزندان خود دارند و چه پیام های مخفی ای برای آنان ارسال می کنند.

او معتقد است که والدین در روابط خود به شیوه های ناملموس و نادیدنی مانع بعضی از مهم ترین و با ارزش ترین قابلیت های انسانی (مانند اعتماد به نفس، ریسک کردن، صبر و استقلال) فرزدان خود می شودند.

مثلا گاهی اوقات از فرزندان خود می خواهیم که آرام و ساکت باشند ولی خود هنگام عصبانیت صدای مان را بالا می بریم. با اینکه می خواهیم مستقل باشند ولی خودمان به این دلیل که از بهم ریختگی اطاق آنها مستاصل شده ایم، آن را تمیز می کنیم یا به آنها اجازه ی ریسک های مناسب را نمی دهیم.

شاید بگوییم که می خواهیم فرزندان ما آرام باشند و این در حالی است که خود ما اینگونه نیستیم و حتی عصبی نیز هستیم. شاید می خواهیم فرزندان ما با حس همکاری بزرگ شوند و این در حالی است که ما بیشتر اوقات تمایل به بحث و مجادله داریم. نمونه های بسیار دیگری را می توان مطرح کرد که می خواهیم بعضی از انواع رفتارها را در آنها تشویق کنیم در حالیکه پیام دیگری برای آنها ارسال می کنیم.

اگر چنین است، آیا تعجب دارد که فرزندان ما در توجه کردن و گوش کردن به تعالیم و آموزش های ما دچار مشکل هستند؟

یکی از پیام های مثبتی که من و همسرم برای فرزندان خود به طور نهفته فرستاده ایم، تصمیم آگاهانه برای حفظ رابطه ی متقابل زنده و تازه ی خودمان است. وقت زیادی را به هم اختصاص می دهیم و مرتب با هم بیرون می رویم. علاوه بر لذتی که از این ارتباط می بریم، ما می خواهیم فرزندان ما با علم به اینکه والدین آنها حقیقتا یکدیگر را دوست دارند و برای یکدیگر ارزش قائل هستند بزرگ شوند و فقط اینطور نمی گوییم، بلکه با اعمال و رفتار خود حسن رابطه ی خود را اثبات می کنیم.

یکی از مواردی که لازم است روی آن کار کنیم، شتاب زدگی است. این در حالی است که از بی طاقتی فرزندان خود ناراحت می شویم، باید بدانیم که اینگونه رفتارها در خانه، تحت تاثیر پیام های نهفته ای است که ما برای فرزندان خود می فرستیم.

نظری به پیامها و علائم نهفته ی خود بیندازید. موارد زیادی هستند که خوب آن را انجام می دهید و در مقابل زمینه هایی نیز نیاز به تقویت بیشتر دارند. نگران نباشید. شما نیز انسان هستید. مهم ترین مطلب آن است که از قدرت پیام های نهفته آگاه باشید. یک بار خود را در حین ارسال پیامی مغایر با آنچه که واقعا تمایل به آن دارید، غافلگیر کنید.

فکر کنم با قدری تمرین و ممارست در این زمینه موافق باشید که از خود سوال کنید: “واقعا چه پیام هایی را برای فرزندان خود می فرستم؟” و این سوالی بسیار مهم است.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *