ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۴
456 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : چرا می خواهید به اهدافتان برسید؟

بعد از تعیین اهداف مالی، هدف بعدی که مورد نیاز شماست هدف های فردی، خانوادگی و سلامتی است. در واقع این ها مهمترین اهداف در تعیین خوشبختی و سلامتی هستند. اینها را «اهداف چرایی» می نامند چون این نوع هدف ها دلیل دنبال کردن هدف های کاری، حرفه ای و مالی تان است. هدف های مذکور، منظور و هدف واقعی زندگی شما هستند.

بسیاری از مردم آن چنان درگیر کار می شوند و آن قدر در مسائل مالی غرق می شوند که دیدشان را در مورد علت اصلی دنبال کردن هدف های مالی از دست می دهند. آنها در اولویت بندی هایشان سردرگم می شوند. در نتیجه تعادل زندگی شان را از دست می دهند. احساس افسردگی و سرگشتگی و بعضی اوقات احساس عصبانیت و نا امیدی به آن ها دست می دهد. مهم نیست تا چه اندازه برای رسیدن به اهداف مالی و حرفه ای شان زحمت می کشند به نظر نمی رسد در زندگی شان احساس آرامش، خوشبختی کنند و راضی باشند. چنین افرادی لازم است اهداف شان را اولویت بندی کنند و متوجه شوند که رسیدن به هدفهای مالی و کاری هدفی است برای رسیدن به هدف های مربوط به خانواده و روابط و خود آن ها هدف به حساب نمی آیند.

«چگونه» می خواهید به اهداف خود برسید؟

 هدف های مورد نیاز بعدی ما ، اهداف مربوط به رشد و پیشرفت فردی هستند. این ها «اهداف چگونه ای» هستند. یادگیری و به کارگرفتن مهارت ها و رفتار های جدید باعث می شود دریابید چطور از هدفی به هدف دیگر برسید و از رسیدن به اهدافتان لذت ببرید. اگر روی شخصیت و منش تان کار کنید، فردی خواهید شد که توانایی رسیدن به هدف های مالی و شغلی تان را دارید. در نتیجه می توانید راحت تر و سریع تر به هدف های فردی، سلامتی و خانوادگی تان برسید. با کار کردن همزمان روی این سه نوع هدف، تعادل زندگی تان را حفظ می کنید و به سمت جلو و بالا حرکت می کنید.

هدف اصلی و قطعیتان را بشناسید

شما باید در مورد هدف اصلی و قطعی تان تصمیم بگیرید، هدفی که مهم ترین هدف شماست. هدفی که اگر به آن برسید به شما این امکان را می دهد که به هدفهای دیگرتان هم برسید. انتخاب هدف اصلی و قطعی نقطه شروع موفقیت است. با انتخاب این هدف می توانید انرژی ذهنی و فیزیکیتان را روی چیزی که در حال حاضر بیشترین تاثیر مثبت را روی زندگیتان دارد متمرکز کنید. تصمیم گیری در مورد هدف اصلی در هر مرحله از زندگی یکی از مسئولیت های بزرگ هر انسان است.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *