ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۴
406 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : لیست تمام کارها را تهیه کنید

ابتدا از هر کار، اقدام یا فعالیتی که باید انجام شود لیستی مدون تهیه کنید. کوچک ترین کار ها هم باید نوشته شوند. هر اندازه بیشتر بتوانید پروژه تان را به کار ها و وظایف کوچکتر تقسیم کنید برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت، واگذاری مسئولیت، هماهنگی و تکمیل به موقع پروژه آسان تر خواهد بود.

  • اطلاعات مورد نیاز را مشخص کنید

هر نوع اطلاعات اضافه مورد نیاز که نقش کلیدی در پیشبرد و تکمیل پروژه دارد را مشخص کنید. به عنوان کاری جدا گانه لیستی از اطلاعات مورد نیاز تهیه کنید. این کار را به عنوان یک وظیفه خاص به یکی از اعضای توانای تیم واگذار کنید و برای آن مهلت تعیین کنید. یادتان باشد که یک تصمیم بدون مهلت فقط صحبتی بی معنی خواهد بود و هیچ اقدامی صورت نخواهد گرفت.

  • گره کار را مشخص کنید

با جواب دادن به این پرسش مانع موجود در تکمیل پروژه را مشخص کنید: «کدام بخش از پروژه، یعنی چه وظیفه یا فعالیتی در سرعت تمام شدن پروژه نقش تعیین کننده ای دارد؟» به عبارت دیگر، کدام قسمت از کار گره ای است که سرعت انجام گرفتن بقیه پروژه را تعیین می کند؟ برای مثال، وقتی شرکت من تصمیم می گیرد سمیناری ۱۰۰۰ نفره برگزار کند، گام تعیین کننده پیدا کردن و رزرو هتل یا فراهم کردن محل گردهمایی در یک شهر معین است.

پیدا کردن و نهایی کردن مکان سمینار اکثر اوقات مشکل ترین گره کل پروژه است. بعد از این که محل برگزاری تائید می شود می توانیم معرفی سمینار، تبلیغات، فروش بلیط، انتقال محصولات و وسایل به محل برگزاری سمینار، تشکیل ستاد اجرایی و تمام چیزهای دیگر را شروع کنیم. برای هر پروژه ای گرهی وجود دارد. همیشه یک کار در برنامه ریزی فعالیت های دیگر نقش تعیین کننده دارد. همیشه باید از مشخص کردن این مانع شروع کنید و بعد اولین کارتان از سر راه برداشتن آن باشد. با استعداد ترین و توانمند ترین افراد و حتی خودتان باید روی این وظیفه کار کنید. تا زمانی که این کار انجام نشده است هیچ کار دیگری ممکن نخواهد بود.

پروژه را سازماندهی کنید

فعالیت های مختلف پروژه را به دو طریق سازمان دهی کنید:

روش متوالی و روش موازی.

برای تعیین ترتیب توالی کارها از سازماندهی متوالی استفاده می کنید. سازماندهی متوالی موقعی لازم است که برای شروع یک کار ابتدا باید کار دیگری انجام شود. تقریبا همیشه پیش از شروع یک کار، اول باید کار دیگری انجام شود. سلسله فعالیت های یک پروژه را، از اول تا آخر، بر اساس یک فرایند منطقی به صورت متوالی سازماندهی کنید.

روش دوم سازماندهی کارها روش موازی انجام آنها است.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *