ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۲
414 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : اصول اساسی برای تعیین هدف (۱)

برای تعیین هدف چند اصل اساسی وجود دارد که به نحو عجیبی سرعت رسیدن به هدف را تحت تأثیر قرار می دهند. از اصول زیر می توانید از این به بعد به صورت مداوم استفاده کنید:

رؤیاهای بزرگ داشته باشید

فقط رؤیاهای بزرگ انگیزه بخش و الهام بخش شما هستند که موجب می شوند از حداکثر قابلیت ها و توانایی هایتان استفاده کنید. فقط رؤیاهای بزرگ هستند که تخیل و انرژی شما را آزاد می کنند و برای غلبه بر موانع و سختی هایی که در راه رسیدن به هدف تجربه می کنید انگیزه لازم را به شما می دهند. تنها رویاهای بزرگ اشتیاق ایجاد می کنند و باعث می شوند هر روز با شوق زیاد در جهت رسیدن به آنها تلاش کنید.

“در تعیین هدف هایتان آرمان گرا باشید.”

تصور کنید که برای انجام یک کار، یا برخوردار بودن از چیزی یا رسیدن به جایی، هیچ محدودیتی ندارید. هنگام تعیین هدف در درجه اول تصور کنید که به هدف تان رسیده اید. به خودتان اجازه ندهید به دلایلی فکر کنید که رسیدن به هدف تان را غیرممکن می کنند. موانع و بهانه های ذهنی را کنار بگذارید. با این تصور تعیین هدف کنید که اگر خواسته تان برایتان کاملا روشن باشد، هر چه باشد، دست یافتنی است.

هدفهایتان را در زمان حال بنویسید

هدف هایتان را باید به زمان حال بنویسید، طوری که انگار همین حالا به آنها رسیده اید. ذهن ناخودآگاه فقط فرمان هایی را می پذیرد که به زمان حال نوشته شده باشند، مثلا بنویسید: «وزن من ۷۰ کیلو است. درآمد سالانه ام ۱۰۰ هزار دلار است». یا اینکه «من در یک خانه زیبا با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع و با یک معماری سنتی زندگی می کنم». در تمام این جمله ها از ضمیر من استفاده شده و به دنبال آن فعل مثبت زمان حال به کار رفته است. این سریع ترین و مستقیم ترین راه برای فعال کردن ذهن ناخودآگاه و کنترل قدرت های ذهن فوق هوشیار است. هدف هایی که به صورت مثبت و به زمان حال نوشته شوند به ذهن ناخودآگاه تان برنامه می دهند و این اطمینان را در شما ایجاد می کنند که دست یافتنی هستند. هر اندازه بیشتر هدف هایتان را بخوانید و تکرار کنید، آنها را عمیق تر در ذهن تان حک می کنید و سریع تر متقاعد می شوید که درست در زمان مناسب به آنها خواهید رسید.

هدفهایتان را هر روز بازنویسی کنید

تکنیک مورد علاقه من برای برنامه ریزی اهداف در عمق ضمیر ناخودآگاهم نوشتن هدف ها در قالب جملات مثبت و به زمان حال در یک دفتر یادداشت سیمی است. من این روش را سال ها پیش آموخته ام. اولین بار که شروع به بازنویسی روزانه اهدافم کردم سرعت بهبود وضعیت زندگی ام به نحو حیرت آوری افزایش پیدا کرد. بهترین موقع بازنویسی اهداف، اول صبح قبل از شروع روز است. این کار تنها پنج دقیقه از وقت شما را می گیرد ولی تمام قدرت ذهنی شما را چنان فعال می کند که در تمام روز به تمام امکانات و فرصت های رسیدن به آن اهداف حساس و هوشیار می شوید.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *