ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۶
794 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : ۱۰ روش برای تشخیص فریب (۱)

“آخ که وقتی برای اولین بار فریب دادن را تمرین می کنیم، چه قصه هایی که به هم نمی بافیم!” ایراد تکیه کردن به زبان بدن بعنوان تنها منبع اطلاعات این است که انسان موجودی پیچیده است. تنها یک اشاره به تنهایی نمی تواند همه ی داستان را فاش کند؛ همانطور که یک لغت نمی تواند پیام کتابی را در خود جای دهد.

در این باره، شرایط نقش بسیار مهمی ایفا می کند و حتی کسانی هم که در امور قضایی، حرفه ای اند ممکن است در تشخیص نشانه های فاش کننده در فرد گیج می شوند. با این حال با نگاه دقیق به آن دسته از حرکات کنترل نشده ای که به طور غیر منتظره ظاهر می شود، می توان فرد فریبکار را شناسایی کرد.

تشخیص فریبکاری بسیار دشوار است. اگر فرد مقابل را بشناسید کار شما راحت تر می شود؛ در این حالت می توانید رفتارهای او را زمانی که در حال گفتن حقیقت است با زمانی که حس می کنید دارد شما را گول می زند مقایسه کنید، هر چند باز هم نمی توانید صد در صد مطمئن باشید. از این رو باید به دامنه ی وسیعی از سرنخ ها و نشانه ها دقت کنید. اگر خیال می کنید تنها یک نشانه قرار است او را لو دهد، فقط خودتان را گول می زنید.

  • شکار حالات زودگذر چهره

اگر تا به حال دروغ گفته اید یا چیزی را از خودتان درآورده اید و یا داستانی سر هم کرده اید، شاید به خاطر بیاورید که در چنین موقعیت هایی چقد مهم بوده است که خود را لو ندهید. بنابراین طوری رفتار می کنید که از نظر شما خلاف آن چیزی است که دیگران به دنبال آنند.

آنچه نمی توانید کنترل کنید همان حرکات بسیار کوچکی اند که به سختی می توان آنها را دید و در یک میکرو ثانیه از چهره ی شما می گذرد و بلافاصله پس از پدیداری از بین می روند. با وجود این، بیننده ی حرفه ای و ناظر که از حس ششم قدرتمندی برخوردار است، می تواند این فرآیند غیر ارادی را که مانند یک خائن، احساس و تفکر شما را آشکار می کند کشف کند. پرش های جزئی عضلات، انقباض و انبساط مردمک چشم ها، سرخ شدن گونه ها و اندکی عرق کردن موقعی که تحت فشارید، شما را لو می دهد.

اگر حس می کنید فردی می خواهد شما را فریب دهد، با دقت به صورتش نگاه کنید. در حالیکه ممکن است صورت او آرام و خونسرد به نظر آید، یک آن ماسک از صورتش می افتد و احساسات واقعی او نمایان می شود.

تصور کنید که اخیرا اسکی را شروع کرده اید. کسی از شما می پرسد که چطور پیش می روید و شما پاسخ می دهید که عاشق اسکی هستید، به طوری که بعد از یک هفته از عهده ی سر خوردن در مسیری سخت برآمده اید و اگرچه در آن شرایط افتادید و بیشترِ طول مسیر پایین آمدن از کوه را غلت زدید، باز هم دیوانه ی اسکی و مشتاقانه منتظر تمرین بعدی هستید.

در حالیکه حرف های شما می گویند “بله!” و حین تعریف داستان لبخند می زنید و می خندید، برای لحظات بسیار کوتاهی حالتی از ترس از چهره ی شما عبور می کند و به سرعت جای خود را به اشتیاق و هیجان تان می دهد. اگر طرف مقابل آن حالت زودگذر را شناسایی کند، ترس شما لو می رود. این نشان می دهد با آن که می خواهید عشق خود را به آنچه انجام داده اید نشان دهید، افتادن تان باعث شده برای همیشه احساس وحشت کنید.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *