ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
455 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بد قلق : تطبیق استراتژی با رفتارهای دردسرساز

آقای آر برایتون باون که سابقا در سِمت کارمند ارشد، در پنج شرکت از شرکت های فرچون ۵۰۰ مشغول فعالیت بوده است، در مقاله ی “محل کار ناآرام و خشمگین امروز” با بحث در مورد کسب و کار و تمایلات اجتماعی که باعث افزایش خشم، نگرانی و ترس در محل کار شده اند، شروع به بررسی مسائل می کند.

وی سپس استراتژی هایی کلی را برای کنترل این احساسات توصیه می کند. مثلا او می نویسد: “لازم است هر سازمان برای مدیریت تمام سطوح خشم در محل کار، فرآیندها و آیین نامه هایی را به رسمیت شناخته باشد. این پیمان ها شامل این موارد هستند، سیاست های سهل انگاری نکردن برای مواجهه با تهدید به اعمال خشونت؛ مدل هایی برای برقراری ارتباط قرص و محکم که کارمندان را تشویق می کنند با اوضاع پیش آمده به صورت آنی و سازنده روبرو شوند، قبل از اینکه مهارشان از دست خارج شود، و برنامه های کمک به کارمند برای آن دسته از شرایطی که فراتر از دامنه ی مسئولیت مدیریتی هستند.”

باون به شرکت ها توصیه می کند تا در آموزش سرمایه گذاری کنند که به ویژه روی مدل های برقراری ارتباط قرص و محکم و مدیریت تعارض متمرکز هستند.

دیوید وایت مایر، نویسنده ی امور تجاری در مقاله ی “اصلا کاری نکنید، همانجا بنشینید.” استراتژی های دیگری برای حل و فصل تعارضات بین کارمندان پیشنهاد می کند. همانطور که بعدا معلوم می شود، شاید عدم انجام هیچ کاری بهترین روش شما باشد. با دخالت در اختلافات زیردستان تان و دیگر کارمندان، توانایی تمرکز روی کار خود را از دست می دهید و مانع از یادگیری کارمندان در مورد نحوه ی همکاری و برقراری ارتباط مستقیم با همدیگر می شوید.

به جای مداخله، از فرد مورد نظر بپرسید جه برنامه ای در مورد این مساله پیش بینی کرده است. همچنین، به دنبال روش هایی برای استفاده از تعارض برای بهبود تعاملات گروه بگردید. مثلا، اگر خاطر نشان کنید که عدم توافق، بیانگر دیدگاه های مختلف افرادی است که همگی عمیقا نگران کاری هستند که انجام می دهند، شاید طرف های مشاجره، تمایل تازه ای را در خود برای پشت سر گذاشتن تعارض کشف، و به شیوه هایی سازنده تر شروع به برقراری ارتباط کنند.

علاوه بر تعارضات بین کارمندان، رفتار بدقلق می تواند خود را به صورت کم کاری کارگران متجلی سازد. پاول مایکلمن، سردبیر مجله ی Harvard Management Update در مقاله ی “آیا به کم کاران کمک می کنید یا به زور آنها را بالا می کشید؟” به این چالش می پردازد. کم کاری به ویژه هزینه آور است، زیرا شرکت ها مجبور می شوند تا با بودجه های کمیاب تر و سود ناخالص محدودتر کار کنند و نیاز مبرمی به افزایش درآمدهای خود دارند.

وی توصیه های چندین کارشناس را برای مواجهه با کم کاری در میان می گذارد: “از افراد دعوت کنید تا دلایل خود را برای کم کاری و پایین تر از سطح انتظار بودنشان ارائه بدهند، در ضمن این را هم در نظر داشته باشید که آیا این فرد در موقعیتی که قرار دارد، با مهارت هایش همخوان است یا نه و در انتها انتظاراتی را که از آنها دارید به آنها اعلام کنید؟”

ناکامی مستمر در به انجام رساندن تعهدات چطور؟ این شکل دیگر از رفتار بد قلق، می تواند بازی مضاعف بر دوش مدیران و سازمان هایی باشد که تلاش می کنند عملکرد خود را تقویت کنند.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *