ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۸
743 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

معیارهای کارایی کارمندان

به طور قطع تقسیم بندی کارآیی در بعضی مشاغل راحت تر از شغل های دیگر است. برای مثال بهره وری یک فروشنده،به طور مسلم بیشتر از شخصی است که با یک سازمان خیریه یا خدماتی کار می کند. با این وجود همیشه ابزاری وجود دارد که مدیریت با آن می تواند خدمات مهم یا میزان بهره وری را تعیین نماید.

برای مثال چگونه می توان میزان عملکرد یک دانشمند محقق که تحت نظارت شما فعالیت می نماید را تخمین زد؟ اگر او شما را به آزمایشگاه فرا بخواند تا نشان دهد که در عمل، راه درمان شیوع سرماخوردگی را یافته است، این میزان کارآیی او را نشان می دهد.

اگر اعلام کند، به طور اتفاقی در تحقیقاتش برای درمان سرماخوردگی به موردی برخورد کرده است که بر کنترل وزن بدن تاثیر دارد، این جا نیز پیشرفت کرده است. اما اگر فقط بتواند نشان دهد که در ۲۰ آزمایش انجام شده، راهی برای جلوگیری از شیوع سرماخوردگی نیافته است، چه وضعیتی پیش می آید؟ آیا باز هم او پیشرفت کرده است؟

بله پیشرفت کرده است و باید گفت: پیشرفت قابل ملاحظه ای نیز است. شما اکنون می دانید بیشتر از ۲۰ راه رفته اید و به بن بست خورده اید. پس این آزمایش ها احتمالات را کم می کند. کار این مرد قابل توجه است، بنابراین قبل از اینکه دانشمند محققی را در یک آزمایشگاه بکار بگیرد، باید یک استاندارد عملکرد برای او در نظر گرفته باشید.

در علم محض نیز یک هنر مدیریت وجود دارد. روزی یک دانشمند مدیر، در آزمایشگاه “بِل” ریاست خود را عامل مهمی برای کمک به انتخاب های پروژه های قابل اجرا در زمینه های فعالیتش دانست. من معتقدم اگر مدیری نتواند وسیله ای برای تشخیص میزان کارآیی خود و کارکنانش طرح کند، بازدهی ضعیفی خواهد داشت.

این مقیاس اندازه گیری، باید واقع گرایانه و صادقانه باشد و ارتباط زیادی با حفظ توپ یا همان سود داشته باشد.

ممکن است به نظر برسد دانشمند محققی که در آزمایشگاه داروسازی یک شرکت کار می کند، بر اختلاف های سود شرکت تاثیری ندارد، اما او نیز درست مثل بک فروشنده می تواند بر میزان سود شرکت موثر باشد. ما یک دانشمند را در یک آزمایشگاه قرار نمی دهیم تا او را از هر آسیبی دور نماییم، بلکه به دلیل و منظوری در آزمایشگاه است بله شرکت روی کار این محقق سرمایه گذاری می کند.

اگر اینگونه فکر می کنید از یکی از مدیران شرک AT & T بپرسید که چرا آزمایشگاه بل را تا به حال نگه داشته اند و آیا اختراع یک ترانزیستور یا نورشناسی تاری به میزان بهره وری نهایی شرکت کمک کرده است؟

توماس ادیسون مبتکر فرضیه ی آزمایشگاه تحقیقی، هرگز فراموش نکرد که تحقق از بودجه ی سود شرکت تامین می شود و این سود ناشی از تحقیقی است که انجام می دهد. حتی پیش تر رفت و یک هزینه ی هفتگی برای تعدادی از اختراعاتش قرار داد که به دفتر ثبت، ارائه می داد.

الزما می توان عملکرد افراد را از روی ۴ زمینه ی اصلی سنجید. در هر طبقه بندی شغلی یکی از این موارد یا حتی چند مورد زیر بکار می رود:

  • کمیت
  • کیفیت
  • عامل وقت
  • هزینه

در مقاله ی بعد همه ی این موارد را به تفصیل توضیح خواهیم داد!

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *