ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۴
894 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شعار فورد : “کیفیت شغل اول ماست”؛ آیا مردم باور می کنند؟

بیش از ده سال است که شرکت فورد ادعا می کند: “کیفیت، شغل اول ماست”. آیا خریداران باور دارند که اتومبیل ساخت شرکت فورد، کیفیت بهتری نسبت به شرکت های رقیب دارد؟

بررسیها چیز دیگری را نشان می دهد. در بین شرت های بزرگ اتومبیل سازی، فورد از نظر کیفیت در رده های بسیار پایین قرار می گیرد.

در آخرین نظر سنجی ای که موسسه ی سنجش جی.دی پاور J.D.Power & Associates انجام داده است، در بین چهارده مدل مختلف اتومبیل سواری و کامیون ساخت فورد، حتی یکی از آنها هم از نظر “شاخص کیفیت” در مرتبه ی بالایی قرار ندارد.

در همان نظرسنجی، شرکت فورد از نظر “خدمات پس از فروش” هم در رده ی زیر متوسط است. اتومبیل های ساخت فورد حتی جزو ده نام برتر از نظر جلب رضایت مشتری هم نیستند.

پیام (کیفیت) ممکن است درست باشد، ولی پیام رسان (تبلیغات) نمی تواند درست باشد. تبلیغات اطمینان بخش و قابل باور نیست، چون مشتریان آن را یک طرفه می دانند. تبلیغات، ندای فروشنده است. از نظر خریدار بالقوه، تبلیغات بی طرفانه نیست. برای یک مشتری هیچ راهی وجود ندارد که بخواهد میزان اعتبار و واقعیت مسائل مطرح شده در تبلیغات را محک بزند.

در آگهی های تبلیغاتی، آنقدر ادعاهای واهی و افراطی بیان شده است که اکثر مردم همه ی آنها را لاف زنی می دانند. در مواردی که در یک آگهی به دلیل عدم صحت، کار به دادگاه و شکایت قانونی می کشد، معمول ترین شیوه ی دفاع وکلا اینست که آن را یک “لاف زنی معمولی در تبلیغات” ذکر می کنند.

برای ما، ایمنی شما الویت دارد.

در برخورد با مشکل چپ کردن خودروهای مدل اکسپلور Explorer فورد، این شرکت هم دچار ساده نگری و خام دستی فایراستون Firestone شد. شرکت، آگهی ای درست کرد که می گفت، “برای ما، ایمنی شما اولویت دارد”، من شخصا تضمین می کنم که تازمانی که همه ی لاستیک ها جایگزین نشده باشد، در شرکت فورد هیچ کس آرام و قرار نخواهد داشت.

این آگهی با امضای ژاک ناسِر Jacques Nasser، رئیس مدیر اجرایی شرکت موتور فورد آمده بود. (خود آقای ناسر اخیرا تعویض شده است.) فورد و فایراستون باید چه می کردند؟ هیچ. تنها امید آنها این بود که خریداران به مرور زمان این مساله را فراموش کنند.

اگر فایراستون به اندازه ی کافی تامل می کرد فراموش هم می کردند. زمان همه ی زخم ها را التیام می بخشد. ولی درست کردن آگهی هایی این چنین، در این زمان، مثل پاشیدن بنزین روی آتش است. این کار که در حقیقت یادآور مشکل شرکت به خریداران لاستیک یا خودرو است، تنها مساله را وخیم تر می کند.

در خطوط و شرکت های هواپیمایی، وقتی یک هواپیما دچار سانحه می شود، آنها حداقل تا یک ماه هیچ آگهی ای منتشر نمی کنند و مطمئنا هرگز آگهی ای با این مضمون نمی سازند: “ما تلاش خود را برای تعمیر و نگهداری هواپیما دو برابر می کنیم.”

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *