ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
332 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : حفظ حریم شخصی

وقتی غریبه ها وارد حریم شخصی تان می شوند و در آنجا ازدحام می کنند، بایستی با توجه به شرایط، تصور خود را از میزان حریم مورد نیازتان تغییر دهید. افراد روستایی ممکن است هنگام ورود به یک شهر بزرگ ابتدا کاملا احساس ناراحتی کنند. آنها که به زندگی در فضای باز عادت دارند، حال خود را محصور در ساختمان ها می بینند.

فضای باز جای خود را به شلوغی و ازدحام می دهد و در این شرایط افراد بیشتر احساس محدودیت و فشار می کنند. پس از سازگاری با این فضای کاهش یافته، حرکات این افراد کمتر و کوچک تر و بسته تر می شود.

دفعه ی بعدی که به مطب دکتر یا آرایشگاه می روید، دقت کنید که مردم کجا می نشینند. معمولا یک ردیف صندلی برای مراجعان در حال انتظار وجود دارد. اولین مراجع معمولا در انتهای ردیف می نشینند. فرد بعدی که وارد می شود وسط می نشیند. هر دو نفر در فاصله ی مناسبی نسبت به هم قرار می گیرند؛ نه خیلی نزدیک  که آزار دهنده باشد و نه خیلی دور که خشک و سرد به نظر آیند.

نفر بعد در انتهای دیگر ردیف صندلی ها می نشیند، نفر چهارم موقعیت بین وسط و انتها را انتخاب می کند و هیمنطور ادامه دارد تا وقتی که نهایتا فردی مجبور شود کنار فرد دیگر بنشیند.

مردم هنگام صف بستن در بریتانیا خود را در یک حباب نامرئی از فضا محصور می کنند. هر کس حباب خود را دارد . افراد در یک روز خوب به حریم یکدیگر احترام می گذارند. جالب اینکه در شرایط پر ازدحام، مثل ساعت شلوغی اتوبوس، مترو یا قطار، مردم یکدیگر را نادیده می گیرند.

طبق نظر روان شناس رابرت سامر، در شرایط پر ازدحام مردم تصور می کنند کسی که به حریم شان تجاوز کرده است بی جان است. بنابراین، نیازی به انتقال هیچ گونه پیغام اجتماعی نیست. آدم ها وقتی اطراف خود را نادیده می گیرند، بی حرکت می ایستند یا می نشینند. هرچه جمعیت بیشتر باشد، تحرک فیزیکی افراد کمتر است. در این شرایط افراد بی روح و بی حالت می شود که این یعنی آنها به دنبال برقراری ارتباط نیستند. افراد در این وضعیت با خیره شدن به سقف یا کف زمین از ارتباط چشمی می پرهیزند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *