ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۱۳
602 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

روحیه و نگرش گروه را درک کنید

افراد ایجاد گروه های کوچک و امن را دوست دارند؛ خانواده، دوستان، همکاران، شهر، کشور، ملت و در صورت تهدید آنها، بی نهایت از آنها حمایت خواهند کرد. مهم تر این که اگر فکر تهدید آنها هم به سرتان بزند، آنها دوست ندارند. متوجه باشید که وفق پیدا کردن شما با این طرز تفکر نیز مهم است.

فرض کنید گروهی مانند شیران مغرور داشته باشید. می توانید با گروه در خاک بغلتید، غرش کنید، گورخر بخورید، خشمگین باشید و با آنها یکسان شوید _ شما نیز یک شیر خواهید شد.

این رفتار به این معنی نیست که تسلیم شوید یا ضعیف باشید. در هر کرسی افتخاری یک فرد متمایز وجود دارد _ یک شیر ارشد. می توانید با آنها هماهنگ شوید اما جدای آنها باشید، مسئول و وظیفه شناس. هماهنگ شدن به معنی توانایی هزار رنگ شدن است، نه ضعیف بودن. هماهنگ شدن با گروه به این معنا نیست که شما اجباراً، هویت خود را از دست بدهید و تمام احساس فردی خود را کنار بگذارید و به یک دلقک تبدیل شوید. تمام آنچه نیاز است شما انجام دهید، درک روحیه  و طرز تفکر گروه است و بعد به کارگیری آن در جهت منافع خودتان.

در گذشته به کارمندی برخوردم که چون شناختی از سیستم و گروه نداشت، به ستوه می آمد. همکارانش او را آزار می دادند. او “متفاوت” بود. آنها ترس او را حس کرده بودند و با همین اطمینان به سراغش می رفتند. آنچه شما باید به آن تبدیل شوید، مصداق ضرب المثل “گرگ در لباس میش” است. اگر شما از طرف گروه پذیرفته شوید، می توانید آنچه را می خواهید بسیار خوب به انجام رسانید.

هماهنگ شدن با گروه به این معنا نیست که شما اجباراً، هویت خود را از دست بدهید و تمام احساس فردی خود را کنار بگذارید و به یک دلقک تبدیل شوید.

هر گروه از مردم را که مورد بررسی قرار دهید، متوجه هم شکلی آنها خواهید شد. همه ی آنها دوست دارند میش باشند تا سبب شود این احساسات را در خود داشته باشند؛
*مصونیت

*راحتی

*ایمنی

*تحت حمایت قرار گرفتن

تمام تصورات لازم در مورد آنها اعمال می شود و آنها می توانند علف بخورند و ایمن باشند، با علم به این که مراقبت خواهند شد. شما به این موارد نیازی ندارید.

این ها مختص میش هاست و شما گرگ هستید.

مستقل فکر کنید

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *