ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۰
543 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تفکیک نقش ها در محیط کاری

مهم نیست که ما چقدر مستقل هستیم، همه به دوست احتیاج داریم و باید در زندگی چند دوست صمیمی داشته باشیم. باید سعی کنیم در برابر وسوسه ی ایجاد رابطه ی صمیمی دوستی با کارمندان خود مقاومت کنیم. روی هم رفته ما بیشتر اوقات بیداری خود را سر کار می گذرانیم. با این وجود باید به خاطر مشکلاتی که دوستان صمیمی ایجاد می کنند از برقراری روابط بسیار صمیمی با کارمندان خود اجتناب کنیم.

یک مدیر هیچگاه نباید نقش پدر یا مادر، کشیش، دوست یا روان پزشک را ایفا کند. این نقش ها متعلق به دیگران هستند. وظیفه ی یک رئیس، مدیریت بر زندگی کاری یک کارمند است و نه بیشتر.

بسیاری از مدیران بعد از ایجاد مسئولیت های نامربوطی که برای خود قرار داده اند، دیگر وقتی برای اعمال مدیریت ندارند. هیچ مدیری نباید وظیفه ی نظارت بر خبرگزاری روابط انسانی را تنها به خاطر کنجکاوی شخصی خود، جز وظایفش قرار دهد.

یک مدیر نباید هرگز بیش از خود کارمندان نگران موفقیت یا شکست آنها باشد، بلکه مسئولیت پیروزی یا ناکامی کارمندان، به عهده ی خود آنهاست نه مدیر.

این مساله، شاید مشکل ترین درس مدیریتی بوده که باید یاد می گرفتم. شرکت ما فردی را در بخش فروش استخدام کرد که من باید به طور مستقیم او را تحت نظارت می گرفتم. البته او به واقع در کارش موفق بود. اما بازدهی او به طور ناگهانی کاهش یافت.

من در این باره با او صحبت کردم و گفتم باید میزان بهره وری خود را بالا ببرد. ما برای کمک، او را در برنامه ی اصلاح شخصی شرکت قرار دادیم تا دوباره آموزش ببیند، اما با این حال نتیجه ی مطلوبی بدست نیامد. این کارمند باید اخراج می شد و من مجبور بودم این کار را انجام دهم.

او دارای هفت فرزند بود و من می دانستم که به خاطر سن و اقتصاد خانواده اش در شرکت ما بیش از هر جای دیگری موقعیت مالی و اقتصادی دارد. هرگاه به اخراج شدن او فکر می کردم، ناگهان یاد بچه هایش و عواقب این کار می افتادم.

بالاخره روزی به من نزدیک شد و از من خواست تا بعد از جلسه او را ببینم. می دانید چقدر هیجان زده شدم و چه فکری می کردم؟ فکر می کردم میخواهد استعفا نامه ی خود را تقدیم کند که البته چنین نکرد و گفت:”استیو من عاشق شده ام و قصد دارم همسر و فرزندانم را ترک کنم.”

در آن لحظه فهمیدم که بیشتر از خودش برای بچه های او نگران بودم. بچه ها و نگرانی درباره ی آنها وظیفه ی او بود نه من. من داشتم از یک مرد ۵۵ ساله مثل یک پدر نگهداری می کردم تا یک انسان بالغ. اگر وظیفه ی خودم را انجام می دادم و قرارداد شرکت را با او فسخ می نمودم تا مسئولیت حمایت از ۷ فرزند خود را به عهده بگیرد، دیگر وقتی برای عاشق شدن نداشت.

به عهده گرفتن مسئولیت کارکنان  بعنوان یک پدر، در بیشتر موارد باعث می شود ما اشتباه های آنها را نادیده بگیریم. از طرف دیگر باعث می شود فکر کنیم آنها را با زور به طرف موفقیت می کشانیم. در حالیکه چه بخواهند و چه نخواهند، ترقی و موفقیت دیگران به زور غیر ممکن است.

این تلاش هایی که برای به عهده گرفتن مسئولیت مراقبت از افراد صورت می گیرد بزرگ ترین دلیل هدر رفتن وقت و هزینه و همینطور دلسردی و ناکامی مدیریت است.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *