ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
523 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهبود خود با استفاده از اثر مرکب

پس از پرسیدن این سوال که باید تبدیل به چه کسی شوید؛ فرآیند رسیدن به هدف هایی را که برای شان مصمم هستید، ترسیم کنید. این فرآیند، فرآیند انجام دادن و در بعضی موارد، انجام ندادن است. مانعی که بین شما و هدف تان قرار دارد، رفتار شماست. آیا لازم است انجام کاری را متوقف کنید تا اثر مرکب، شما را رو به پایین نبرد؟

به طور مشابه، باید انجام چه کارهایی را شروع کنید تا در یک مسیر بهتر قرار بگیرید؟ در واقع، لازم است چه عادت ها و رفتارهایی را از زندگی تان حذف کنید یا به آن اضافه کنید؟ زندگی شما فرمولی شبیه به این دارد:

انتخاب (تصمیم) + رفتار (اقدام) + عادت (انجام مکرر) + مرکب شدن (زمان) = اهداف

شاید فکر کنید تمام عادت های بدتان را در کنترل دارید، ولی شرط می بندم که اشتباه می کنید. به همین خاطر است که ثبت کردن عادت ها، اینقدر موثر است. منظورم این است که، صادقانه می دانید هر روز چند ساعت به تماشای برنامه های تلویزیونی می نشینید؟ چند ساعت را صرف شنیدن شبکه های خبری می کنید؟

می دانید روزانه چند لیوان نوشابه می نوشید؟ یا چند ساعت را صرف انجام کارهای غیر ضروری (مثل شبکه های اجتماعی) می کنید؟ همانطور که قبلا نیز گفتم، اولین وظیفه تان این است که از نحوه ی رفتارهای تان باخبر شوید. در چه مواقعی غفلت کرده اید و عادت های بد ناخودآگاهی را بوجود آورده اید که باعث انحراف شما از مسیرتان شده است؟

چند وقت پیش، یک مدیر عامل موفق، استخدامم کرد تا برای بهبود بهره وری اش به او مشاوره دهم. از او خواستم تا فعالیت هایش را به مدت یک هفته ثبت کند و چیزی را که متوجه شدم این بود: زمان باور نکردنی زیادی را صرف مرور اخبار می کرد؛ صبح ها ۴۵ دقیقه روزنامه می خواند، در مسیر رفت و برگشت خانه و محل کار، مجموعا ۱ ساعت به اخبار گوش می داد.

در روز چندین بار سایت یاهو را چک می کرد. قبل از خوابیدن اخبار ورزشی گوش می داد و … . او در مجموع روزی حدودا ۳.۵ ساعت را صرف اخبار می کرد. اما او شغلی نداشت که زندگی یا مرگش به جدیدترین اخبار بستگی داشته باشد.

این فقط یک عادت بود. به او توصیه کردم تلویزیون و رادیو را خاموش کند، اشتراک روزنامه اش را لغو کند و از فیدهای RSS استفاده کند تا به کمک آنها تنها اخباری را دریافت کند که فکر می کند برای کسب و کارش مهم هستند.

با انجام این کار، بلافاصله ۹۵ درصد از پارازیت های ذهنی و اتلاف کننده های زمانی اش کم شد. این تغییر به او اجازه داد تا این زمان ها را صرف ورزش، گوش کردن به فایل های آموزشی و الهام بخش، مطالعه و برنامه ریزی و گذراندن زمان بیشتر با خانواده اش، بکند.

به من گفت هرگز چنین استرس کمی را تجربه نکرده بود و هیچ وقت با روحیه تر و متمرکز تر از حالا نبوده است. تغییری ساده در یک عادت، باعث ایجاد یک جهش بزرگ و رو به جلو در تعادل و بهره وری شد!

خب، حالا نوبت شماست. یک دفترچه ی کوچک بردارید و سه هدف اصلی تان را بنویسید. حالا فهرستی از عادت های بدی را یادداشت کنید که پیشرفت تان در هر یک از این سه عرصه را از بین می برند. تک تک شان را بنویسید.

عادت ها و رفتارها هرگز دروغ نمی گویند. اگر چیزی که می گویی با چیزی که انجام می دهید، فرق داشته باشد، من چیزی را باور می کنم که شما هر بار انجام می دهید. اگر بگویید دنبال سلامتی هستید، اما زیر ناخن های تان سیاه و کثیف باشد، من آن سیاهی را باور می کنم.

اگر بگویید بهبود شخصی اولویت شماست اما به جای کتاب خواندن، ایکس باکس بازی کنید، من ایک باکس را باور می کنم. اگر بگویید یک جرفه ای متعهد هستید، اما دیر و بدون آمادگی حاضر شوید، رفتارتان هر بار شما را لو می دهد. اینها همان واقعیات زندگی شما هستند. حالا باید تصمیم بگیرید آیا همین خوب است یا می خواهید تغییرش دهید.

بعد به آن فهرست، عادت هایی را اضافه کنید تا در طول زمان مرکب می شوند و شما را شکوهمندانه به اهداف تان می رسانند.

نباید موقع تهیه ی این فهرست با پشیمانی، انرژی تان را هدر دهید. این لیست درباره ی این است که نگاهی هوشیارانه به چیزهایی داشته باشید که می خواهید بهبود بخشید. بیایید آن عادت های بد و تخریب کننده را ریشه کن کنیم و جای شان عادت های جدید، مثبت و سالم بکاریم.

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندکی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *