برندسازی شخصی : وبلاگ نویسی چه مزایایی دارد؟
برای اینکه تصمیم بگیرید وبلاگ نویسی مناسب شما است یا نه، می توانید به پرسش های زیر پاسخ دهید و بعد از آن تصمیم نهایی تان را بگیرید.
- هدف تان از فعالیت در اینترنت چیست؟
- مخاطب هدف شما چه کسی است؟
- آیا می توانید در اینترنت مخاطب هدف تان را پیدا کنید؟
- آیا برای شما مهم است که در صنعت و یا حرفه ای که مشغول هستید، به عنوان شخصی آگاه و فعال شناخته شوید؟
- آیا از نوشتن خوشتان می آید؟
- آیا برای مطلب گذاشتن در وبلاگ تان و ساختن برند شخصی تان زمان کافی را دارید؟
اگر کسب و کاری دارید گذاشتن محتوای تازه و به طور منظم در وبلاگ یا وب سایت می تواند، سایت تان را در رتبه بندی گوگل بالا نگه دارد. یکی از فضاهای معدودی که گذاشتن محتوا در آن منطقی است وبلاگ است، که باعث می شود دنبال کننده های وفاداری در اینترنت پیدا کنید.
اگر بخشی از سازمان یا شرکت بزرگی هستید و می خواهید برندتان را در اینترنت بسازید، وبلاگ نویسی می تواند کمک چشمگیری در این زمینه به شما کند. شما می توانید در باره ی سازمان و یا شرکت تان، تخصص تان و کاری که شما در آنجا انجام می دهید توضیح دهید.
وبلاگ یکی از مکان های کوچک در دنیای اینترنت است که در آن می توانید مطالب خود را به اشتراک بگذارید و مدیریت آن کاملا در اختیار خودتان است. می توانید دانش، علایق، ارزش ها، مهارت ها و نقاط قوت خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
اگر با نام رسمی خود وبلاگ نویسی کنید، زمانی که کسی نام شما را در گوگل جست و جو می کند، رتبه ی بالاتری به دست خواهید آورد و نام سایت تان در صفحه ی اول نتایج نشان داده می شود.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید