ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۷
595 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی : معرفی و مقدمه

فرض کنید می توانید از بدنتان بیرون بیایید و خودتان را تماشا کنید. خودتان را تصور کنید که وارد مصاحبه ی شغلی می‌شوید و با کسانی سلام و احوال پرسی می‌کنید که اولین بار است آن‌ها را می‌بینید. چطور به نظر می‌رسید؟ آیا با اعتماد به نفس لبخند می‌زنید و به چشم آن‌ها نگاه می‌کنید یا چشم‌هایتان را با حالتی عصبی دور اتاق می‌چرخانید؟ آیا به نظر می‌رسد کنترل اوضاع دست‌تان است یا معلوم است زیر فشار هستید؟

حالا خودتان را مجسم کنید که وارد خواربارفروشی محله‌تان می‌شوید. آیا طوری لباس پوشیده‌اید که نشان می‌دهد به خودتان توجه دارید یا هر لباس لکه‌دار و آویزانی که دم دست‌تان بوده است به تن کرده‌اید؟ آیا با کارمندان فروشگاه ارتباط برقرار می‌کنید یا از چشم‌در‌چشم‌ شدن با آن‌ها دوری می‌کنید؟ اگر به یکی از هم‌محلی‌ها بر بخورید، آیا به نظر می‌رسد از دیدنش هیجان‌زده شده‌اید یا ظاهر مضطربی پیدا می‌کنید و سعی می‌کنید از رو‌به‌رو شدن با او فرار کنید؟

پرسشی دیگر: خودتان را پشت کامپیوتر تصور کنید که دارید صفحه‌ی مجازیتان را چک می‌کنید.یکی از دوستان شوخی نا‌پسندی برای شما فرستاده است. چه پاسخی می‌دهید؟ آیا نظر زشتی رویش می‌گذارید و فوری آن‌را می‌فرستید، به این امید که کسی را بخندانید؟ یا تصمیم می‌گیرید نظر ندهید، مبادا کسی را برنجانید؟

خیلی‌ها در مصاحبه شغلی خوب خودشان را جمع می‌کنند، ولی به اینکه در فروشگاه محل چه ظاهر یا رفتاری دارند یا نظراتشان در شبکه‌های اجتماعی چطور است، توجه نمی‌کنند. حالا مگر در اینترنت چه آدم مهمی هست که بخواهید تحت تاثیرش قرار دهید؟ افرادی که در صفحه مجازیتان با شما در ارتباط هستند هم که دوستانتان هستند؛ یعنی باید شما را همانطور که هستید، قبول داشته باشند؛ با همان شوخی‌های ناپسند و غیره.

ولی مسئله این است: کسانی که در این دنیا در کسب‌و‌کار و زمینه‌های دیگر از همه موفق‌ترند، می‌دانند تاُثیری که در هر شرایطی و موقعیتی روی دیگران می‌گذارند، مهم است. آن‌ها می دانند چقدر مهم است که کارها، حرف‌ها و ظاهر آن‌ها طوری با هم هماهنگ باشد که هر کسی با آن‌ها ارتباط دارد، برداشت یکسانی از آن‌ها داشته باشد.

در این سری مقالات به شما نشان می‌دهم چطور تصویری هماهنگ و هدفمند از خودتان ارائه دهید که کمک کند به هدف‌های شخصی و حرفه‌ای‌تان بررسید. اول کمک می‌کنم بفهمید واقعا چه کسی هستید، از چه چیزی لذت می‌برید، در چه کاری مهارت دارید و از زندگی چه می‌خواهید. بعد، شما را در مسیری قرار می‌دهم که با گام‌هایی حساب‌شده کمکتان می‌کند همه‌ی جنبه‌های زندگی‌تان را بر پایه‌ی خود واقعی‌تان بسازید. هدف این است که به شما کمک کنیم موانعی را که خودتان در مسیر موفقیت ساخته‌اید، بشکنید و خود اصیل‌تان را به دنیا نشان دهید.

با ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “برندسازی شخصی: معرفی و مقدمه”

  1. بسیار عالی ، ممنون از شما ، حتما این سری مقالات را دنبال خواهم کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *