برندسازی شخصی : لباسی با ویژگیهای برندتان انتخاب کنید
داشتن برند شخصی به این معنی است که می دانید چه کسی و مظهر چه چیزی هستید. همان طور که گفته شد شما باید اصیل باشید، چون نقش بازی کردن زجرآور است و مخاطب متوجه می شود که شما خودتان نیستید.
زمانی که صحبت از سبک لباسی به میان می آید که تصویر برند شخصی تان را بهتر می کند، منظور پوشیدن لباسی است که سبک شخصی خودتان را نشان دهد. وقتی سبک پوشش شما با برندتان هماهنگ باشد اعتماد به نفستان بالا می رود.
هرچه بیشتر بدانید که جزئیات لباس چه پیامی را منتقل می کند، ارتباط غیر کلامی برایتان آسان می شود و راحت تر می توانید لباس انتخاب کنید.دانستن نکات زیر به شما در انتخاب نوع لباس کمک خوبی می کند:
- شاد: کمدتان را با لباس های رنگی پر کنید، پوشیدن رنگ های متنوع و روشن نشان شادی است.
- خلاق: می توانید به دلخواه خودتان، لباسها، طرح ها و بافت های متفاوت را با هم ست کنید.
- محافظه کار: لباسی مرتب و هماهنگ بپوشید که تمام دکمه های آن بسته باشد، با مدل مویی ساده و آراسته.
- کمک کننده: سبک ها و پارچه هایی را انتخاب کنید که بیانگر این باشد که شما مهربان و به راحتی قابل دسترسی هستید. مثل لباسهای راحت، چارچه های نرم و رنگ های ملایم.
- فروتن یا مذهبی: لباسهایی بپوشید که توجه دیگران را به اندام تان جلب نکند. برای این منظور اصولا لباسهای آزاد و کمی گوشاد مناسب است.
- منظم: به جزئیات ظاهرتان خیلی دقت کنید، یک آدم منظم به همه چیز توجه دارد. ظاهر شما باید همیشه تمیز و مرتب باشد و هر تکه از لباس با دقت انتخاب شود.
- فرهیخته یا ظریف: بر روی لباسها و لوازم زینتی مثل: دستبند، ساعت و… با کیفیت سرمایه گذاری کنید. ظاهر شما باید هماهنگ و بی عیب و نقص باشد.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید