ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۸
400 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برای کنترل عصبانیت ، فرض کنید کسی شما را می بیند!

یک روز وقتی به هرج و مرج غیر عادی بچه ها واکنش شدید نشان می دادم، همسرم این تصویر ذهنی را به من ارائه داد. او مثل همیشه به من آرام گفت: “سعی کن تصور کنی کسی بدون اطلاع تو در این اتاق حضور دارد و رفتارهای تو را می بیند.”

با وجودی که به طور کلی معتقدم فردی هستم که مسائل کمی برای پنهان کردن از دیگران دارم، اما نظر او بینشی به من داد. بلافاصله درک کردم که موقعیت را بزرگ جلوه می دادم. از خودم پرسیدم: “آیا واقعا اگر کسی اینجا بود و من را تماشا می کرد، به همین طریق عمل می کردم؟”

پاسخ من این بود: “احتمالا نه” با وجودی که هرج و مرج را دوست ندارم، به هر حال مطمئنا این امر ارزش ناراحت شدن را ندارد. بهتر است از انرژی خود در جای دیگری استفاده کنم.

این فن ارزش توجه دارد و گاه روشنگری ای است که می تواند مورد آزمایش قرار گیرد. وقتی به سبب موضوعی از افراد خانواده ی خود قدری احساس عصبانیت یا هیجان زدگی کردید، تصور کنید یک غریبه شاید در تلاش برای یافتن پاسخ مناسب، از رفتارهای شما یادداشت برمی دارد.

این تصور قدری متواضعانه و یکی از راه های تنظیم مجدد شما به حساب می آید و به سرعت همه ی امور را در موقعیت واقعی خود قرار می دهد و به شما یادآوری می کند که دارید از کاه، کوه می سازید.

مسلما من حامی پایه گذاری اعمال بر اساس طرز فکر مردم نیستم (انجام این کار می تواند ظاهری و غیر صادقانه باشد). ولی با وجود این بعضی از ارزش ها با توجه به این موضوع است که چگونه می خواهیم در نظر دیگران مطلوب جلوه کنیم. این روند بعنوان یک هواسنج داخلی می تواند عمل کند که اهداف و ارزش های ما را به ما یادآوری می کند.

مثلا اگر با عصبانیت وارد خانه شوید، آن را به دلیل آنکه به طرز وحشتناکی بهم ریخته است یا به اندازه ی کافی بزرگ نیست لعنت می کنید؛ برای لحظه ای توقف کنید و این کار را تمرین کنید. ممکن است ناگهان به خودتان و به نداشتن دید صحیح و سپاسگزاری بخندید.

پس اگر شما هم مثل من در خانه قدری عصبانی می شوید، طبق پیشنهاد همسرم سعی کنید تصور کنید که چطور در نظر دیگران جلوه می کنید.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *