برنامه ی تبلیغاتی "چه خبر؟" Whassup بادوایزر هیچ تکیه کلام تبلیغاتی ای به سرعت "چه خبر؟" بادوایزر مشهور نشد. این آگهی بیشتر از هر برنامه ی تبلیغاتی دیگری در دنیا جایزه برده است. از جمله، جایزه ی بزرگ بهترین آگهی تلویزیونی در فستیوال فیلم های تبلیغاتی کن. مجله ی عصر تبلیغات از همهمه ای که بعد از اعلام برنده در کن برپا شد چنین گزارش داد: " سری شش تایی آگهی های ماءالشعیر بادوایزر آنقدر نزد بینندگان جشنواره محبوبیت داشت...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.«بالغ درون کودک» و «کودک درون کودک»
«بالغ» درون «کودک» یا «پروفسور کوچولو» «بالغ» درون «کودک» نامی است برای مجموعه ای از روشهایی که کودک برای حل مشکلات خود در اختیار دارد. با بزرگ شدن کودک این روشها تغییر یافته و رشد میکنند. محققین روانشناسی رشد این...
طرز فکر مشتریانِ آژانس های تبلیغاتی
طرز فکر مشتریانِ آژانس های تبلیغاتی مشتریان آژانس ها درباره ی جنون فراگیر جایزه بردن بین آژانس های تبلیغاتی چه فکری می کنند؟ به نظر می رسد که آنها دو طرز فکر دارند. مدیران متوسط عاشق این موضوع هستند: "هی،...
نوع دوم ساختار: «کودک»
الگوی ساختاری نوع دوم : کودک ما هر نوع تجربیات انباشته شده از دوران کودکی شخص را به عنوان بخشی از محتوای حالت نفسانی «کودک» تعریف می کنیم. برای طبقه بندی میلیونها خاطره راههای گوناگون متعددی وجود دارد. یک روش...
زبان بدن: دست بسته با انگشت رو به جلو
زبان بدن : دست بسته با انگشت رو به جلو دست تان را مشت کنید، انگشت اشاره را به جلو بگیرید و به طرف مقابل نگاه کنید. شما با این حرکت در حقیقت چماقی برای زدنِ دیگران ساخته اید تا...
تاریخچه و مراحل بازاریابی
تاریخچه و مراحل بازاریابی تا یکصد سال قبل، بازرگانان به طور مستقیم، تمام مشتریان شان را می شناختند و رابطه ی بسیار نزدیک و چهره به چهره با آنها داشتند اما توسعه ی روز افزون صنعت بین فروشنده و مشتری...
نوع دوم ساختار: «بالغ»
الگوی ساختاری نوع دوم: بالغ محتوای «بالغ» من عبارتست از واکنشهای این زمانی این مکانی، به صورتهای فکر کردن احساس کردن و رفتار کردن. این بدان معناست که «بالغ» یک محفظه بایگانی از تمام روشهای واقعیت سنجی و حل مسئله...