ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۲
بدون دیدگاه
536 بازدید

تشخیص رفتارهای اجتماعی تشخیص اجتماعی بر این عقیده استوار است که دیگران اغلب اوقات با یکی از حالات نفسانی خود با من ارتباط برقرار میکنند که تکمیل کننده آن حالت نفسانی است که من از آن استفاده می کنم. بنابراین با توجه به آن حالت نفسانی که آنها به آن پاسخ می دهند، من می توانم بفهمم با کدام حالت نفسانی ارتباط را شروع کرده ام. برای مثال، اگر من شما را از حالت نفسانی «والد» خودم مورد خطاب قرار دهم،...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

آیا نشانه های مشخصی برای حالات نفسانی وجود دارد؟

آیا نشانه های مشخصی برای حالات نفسانی وجود دارد؟ در مقالات مربوط به نظریه تحلیل رفتار متقابل معمول است که جداولی برای نشانه های مشخص و استاندارد شده به منظور تشخیص رفتاری، ارائه می شود. به عنوان مثال، حرکت دادن...

۱۳۹۷/۰۷/۲۱
570 بازدید

آگهی تبلیغاتی “فقط انجامش بده Just Do It” نایکی Nike

ارزش فروش علیه ارزش گفتگو واقعا نقش کارکرد تبلیغات چیست؟ وقتی به صحبت های دست اندرکاران تبلیغات گوش می دهید به ندرت به کلماتی مثل فروش یا ارزش فروش را می شنوید. طبق نظر مدیر هنری دی دی بی امریکا،...

۱۳۹۷/۰۷/۲۰
1,122 بازدید

تشخیص حالات نفسانی و رفتاری

تشخيص حالات نفسانی اریک برن برای تشخیص حالات نفسانی چهار روش را ارائه داده است که از این قرارند: تشخیص رفتاری تشخیص رفتارهای اجتماعی تشخیص بر مبنای سابقه و شرح حال تشخیص پدیدار شناختی برن تاکید داشت بهترین راه این است...

۱۳۹۷/۰۷/۲۰
941 بازدید

مرحله ی سوم و چهارم تکامل بازاریابی: مشتری گرایی و رفاه گرایی

مرحله ی سوم: مشتری گرایی (Customer Oriented) در این مرحله، مشتری، محور تشکیلات و مصرف کننده، فلسفه ی وجودی سازمان هاست. لذا شناسایی، تفکیک و اولویت بندی مصرف کنندگان، کشف انتظارات اصلی آنها و نهایتا حصول رضایت مشتری از اهم...

۱۳۹۷/۰۷/۱۹
637 بازدید

بازاریابی محتوا (۲)

بازاریابی محتوا (2) آیا می دانید کل پولی که شرکت ما، موسسه ی بازاریابی محتوایی (CMI: Content Marketing Institute)، از ابتدای تاسس در آوریل 2007 تا کنون صرف تبلیغات نموده، چقدر است؟ فقط 39400 دلار. در آن زمان ما بعنوان...

۱۳۹۷/۰۷/۱۹
625 بازدید

ارتباط بین ساختار و کنش

ارتباط بین ساختار و کنش کاملا امکان پذیر است که دو چیز از هم متفاوت باشند و در عین حال با یکدیگر مربوط باشند. این موضوع در مورد ساختار و کنش صدق میکند. واضح است که بخشی از رفتار من...

۱۳۹۷/۰۷/۱۹
747 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.