اختیار انتخاب کردن در رابطه متقابل هیچ نوع رابطه متقابلی به خودی خود خوب یا بد نیست. اگر می خواهید یک جریان رابطه ای روان و قابل بیش بینی داشته باشید، روابط متقابل خود را به صورت موازی نگه دارید. اگر متوجه شدید رابطه شما با یک نفر اغلب متشنج و ناراحت کننده است، بررسی کنید و ببینید آیا شما و آن شخص بطور مکرر رابطه متقابل متقاطع دارید یا نه. اگر چنین است، ببینید که چگونه می توانید با...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.حرکت به سمت بازاریابی محتوایی، یک اصلاح ضروری
حرکت به سمت بازاریابی محتوایی ، یک اصلاح ضروری! در طول 50 سال گذشته، اکثر برنامه ها و بازاریابی به نوعی حول محور رسانه های پولی paid media (سنتی) بوده است. حتی امروزه بسیاری از کمپین های بازاریابی مربوط به...
روابط متقابل همراه با پیامهای نهانی
روابط متقابل همراه با پیامهای نهانی در یک رابطه متقابل همراه با پیامهای نهانی، دو پیام در آن واحد رد و بدل می شود. یکی از آنها پیامی روشن و واضح و پذیرا در سطح اجتماعی است. دیگری پوشیده و...
ویژگی های یک آگهی
در ادامه ی سری مقالات استراتژی های اثربخش تبلیغات مطلب زیر را دنبال کنید آگهی چیست؟ گرچه مفهوم آن تا حدودی مبهم است، یک تعریف عملیاتی خوب برای آن، چنین است: آگهی، یک ارتباط هدفمند و برنامه ریزی شده است که...
تغییر تفکر مردم نسبت به کالاهای مشابه، با PR
تغییر تفکر مردم نسبت به کالاهای مشابه، با PR در رسته ی کالاهای جا افتاده مثل ماءالشعیر، اتومبیل و کفش های ورزشی این تفکر وجود دارد که همه ی نام های تجاری در نهایت یکسان می باشند و آنها کالاهای...
دومین قانون ایجاد رابطه متقابل
دومین قانون ایجاد رابطه متقابل زمانی که رابطه ای متقاطع است، امکان دارد شخصی که وضعیت متقاطع به طرف او هست به طرف آن حالت نفسانی که شخص ایجاد کننده رابطه متقاطع در نظر داشته است، برود. او احتمالا به...
تبلیغات چیست؟
تبلیغات چیست؟ تبلیغات چه کاری انجام می دهد؟ تفاوت تبلیغات با آگهی چیست؟ همچون بسیاری از دیگر واژه های معمول و رایج، مانند هنر، عشق، و عدالت، تبلیغات را نیز به سختی می توان دقیقا تعریف کرد. نخست، تفاوت معناداری...