نمودار نوازشی در تحلیل رفتار متقابل جیم مک کنا نموداری را طرح نموده است که آن را نمودار نوازش نامیده است. این نمودار الگوهای نوازشی را تحلیل می کند و تا اندازه ای شبیه نمودار حالات نفسانی خود (اگوگرام) دوسی است که حالات نفسانی کنشی خود را با استفاده از جدول ستوندار تحلیل می کند. برای ترسیم نمودار نوازشی ابتدا از نمودار بی ستون استفاده کنید، سپس ستونی در هر یک از چهار مستطیل ترسیم کنید تا به طور شهودی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.اقتصاد نوازش در تحلیل رفتار متقابل
اقتصاد نوازش در تحلیل رفتار متقابل کلاود اشتاینر بر این باور است که همه ما در دوران کودکی تحت تلقین و آموزش والدینمان در مورد پنج قانون محدود کننده و باز دارنده در مورد گرفتن و دادن نوازش، قرار گرفته...
محبوبیت فروشگاه تارگت، به خاطر تبلیغات است یا PR؟
محبوبیت فروشگاه تارگت، به خاطر تبلیغات است یا PR؟ یکی از فروشگاه های زنجیره ای ارزان قیمت دیگر با هزینه ی بالای تبلیغاتی، تارگت Target است؛ و بر خلاف کی مارت، تارگت نزد مردم عادی و اشخاص مشهور محبوبیت زیادی...
فیلتر نوازشی در رفتار متقابل
فیلتر نوازشی در رفتار متقابل هنگامی که یک نفر نوازشی را می گیرد که در خور بهره نوازشی از پیش تعیین شده او نیست، احتمال می رود که این شخص چنین نوازشهایی را انکار و یا تحقیر کند. ما می...
زبان بدن: گرفتن دست ها، مچ ها و بازوان
زبان بدن : گرفتن دست ها، مچ ها و بازوان اگر می خواهید برتری و اعتماد به نفس خود را با زبان بدن به دیگران نشان دهید، دست تان را پشت خود قرار دهید و یک دست تان را با...
مشتری مداری:۷دستور طلایی جلب رضایت مشتریان وفادار
مشتری مداری: 7دستور طلایی جلب رضایت مشتریان وفادار دکتر "دومینگ توربین" استاد انستیتوی بین المللی توسعه ی مدیریت سوئیس، تئوری خود را تحت عنوان "هفت دستور طلایی" ارائه داده و آن را در ده ها شرکت از جمله: مزدا، کانن،...
بازاریابی محتوایی: چگونه پول وارد شرکت می شود؟
بازاریابی محتوایی: چگونه پول وارد شرکت می شود؟ فقط یک موضوع است که محتوای تولید شده به وسیله ی شرکت های رسانه ای را از محتوای تولید شده به وسیله ی برندهایی نظیر: اینتل، جان دیِر یا والمارت Walmart متمایز...