تکنیک فروش : مشتری یابی (2) زنجیر بی انتها اساس این روش بر این تفکر بنا شده است که فروشنده در هر مذاکره نام مشتریان آینده خود را به دست آورد. اغلب فروشندگان حرفه ای سعی می کنند از فردی که با او مذاکره می کنند (و نه تماس گرفتند) نام دو یا سه دوست آنها را به دست آورند که همچون مشتری نیاز مشابهی به کالا و خدمات تان دارند. طبیعی است که این روش در زمانی اثربخش است...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.روابط عمومی PR ، یک بازی دو مرحله ای است
روابط عمومی PR ، یک بازی دو مرحله ای است روابط عمومی PR بنا به ضرورت، یک بازی دو مرحله ای است: بالارفتن از قله پایین آمدن از قله وقتی شما مشغول ساخت یک نام تجاری هستید، در واقع آن...
تکنیک فروش : مشتری یابی (۱)
تکنیک فروش : مشتری یابی (1) مشتری یابی اولین قدم از فرآیند فروش است که اغلب فروشندگان از اهمیت ویژه ی آن غافل هستند. یکی از رموز موفقیت در فروش، مشتری یابی صحیح است. هنگامی که از جان ولف مدیر...
گاو بنفش : مشکل ارزان فروشی
گاو بنفش : مشکل ارزان فروشی ارزان فروشی یکی از آیتم های خاص است که به نظر می رسد هرگز بی متقاضی نباشد. برای چیزهایی که همیشه خریداری می شوند و از چند جنبه مشابه اند. کالایی که ارزان است بیشترین سهم...
خرابکاری در تحلیل رفتار متقابل
خرابکاری در تحلیل رفتار متقابل فانيتا انگلیش لغت خرابکاری را برای توصیف نوعی رابطه متقابل به کار برد که افراد از آن به عنوان وسیله کسب نوازش برای احساسهای تخریبی شان استفاده میکنند. خرابکار دیگران را دعوت میکند به مبادله...
تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (۴)
تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (4) استدلال منطقی هنگامی که در مذاکره از استدلال منطقی استفاده می کنید، انتظار دارید که مشتری بر اساس دلایل منطقی استدلال کند و تصمیم بگیرد. در این نوع فروش به طور ضمنی تلاش...
قدرت فروش: تزریق انرژی به مکالمات فروش
قدرت فروش: تزریق انرژی به مکالمات فروش در هر بحثی، مثل بحث های روزانه با مشتریان، یک روش خاص مکالمه و صحبت وجود دارد. در این روش، زبان مورد استفاده، سرعتی که با آن کلمات ادا می شوند و حرکات...