جزء گمشده در روابط عمومی PR جزء گمشده ی بسیار از برنامه های بازاریابی، سخنگوی شناخته شده و مشهور است. محصولات، بازاریابی را بوجود نمی آورد، بلکه این اشخاص هستند که آنها را می سازند. رسانه ها نمی توانند با اتومبیل، قرص نان، مسواک یا مایع ظرفشویی صحبت کنند. آنها فقط می توانند با اشخاص واقعی و زنده مصاحبه کنند. با این حال بسیاری از برنامه های روابط عمومی بر خود شرکت، محصول یا خدمات جدیدی که آن شرکت معرفی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت فروش: ۱۰ چیزی که هرگز نباید بگویید (۱)
قدرت فروش: 10 چیزی که هرگز نباید بگویید (1) هیچ فرمول رویایی برای فروش یا معاملات شما وجود ندارد. صرف نظر از اینکه شما چه کاری انجام داده اید، گاهی فروش انجام نمی شود. در این حالت، شما نیاز به...
بازاریابی محتوایی: مطالعه موردی case study و وبینار
بازاریابی محتوایی: مطالعه موردی case study و وبینار مطالعه ی موردی، سندی به طول یک یا دو صفحه یا یک ویدئو است که ماجرای فردی را با اجازه ی خود او و به سبک داستانی بیان می کند و بر...
۷ روش بکار گیری گاو بنفش
7 روش بکار گیری گاو بنفش پنجاه سال است که شرکت «مورتون» از نمک، کالایی خسته کننده ساخته است. افرادی که در بخش نظارت این شرکت مشغول به کار هستند با این نظر شما واقعا موافق خواهند بود که هیچ راه دیگری...
خاطرات تقویت کننده احساس های تخریبی
خاطرات تقویت کننده احساس های تخریبی وقتی که شخص در پیش نویس خود بسر می برد، انبوهی از خاطرات گذشته را به یاد می آورد که باورهای پیش نویس او را تقویت می کنند. با هریک از این وقایع به خاطر آمده،...
ساخت یک نام آموزشی، توسط روابط عمومی PR
ساخت یک نام آموزشی، توسط روابط عمومی PR با اینکه مسئولین دانشگاه های هاروارد، پرنستون و وِیل، این موضوع را قبول ندارند، اما این دانشگاه ها واقعا حکم یک نام تجاری را پیدا کرده اند. اما این چگونه رخ داده...
تکنیک فروش : رفتار مناسب در اتاق انتظار
تکنیک فروش : رفتار مناسب در اتاق انتظار زمان انتظار جلسه، همانند شروع مذاکره و پیدا کردن شخص درست مهم است. زیرا هدف ما فروش یک فکر به شخصی است که قدرت تصمیم گیری برای برگزاری جلسه را دارد. قطعا...