تکنیک فروش : اعتبار سازی در مذاکره ی فروش (2) رفتار فروشنده رفتار فروشنده بسیار زیاد بر اعتبارسازی شما تاثیر گذار است. مشتریان بر اساس شواهد ظاهری که شامل رفتار و نوع صحبت کردن فروشنده می باشد، قضاوت می کنند. هیچ چیز نمی تواند به این اندازه برای شما اعتبار به دست آورد که نشان دهید خودخواه نیستید. اگر شما واقعا خریدار را دوست دارید و این را به خریدار ثابت کنید، اعتماد مشتری را به خودتان جلب می کنید....
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.فاجعهی نیوکوک (کوکاکولای جدید) : روابط عمومی PR
فاجعه ی نیوکوک (کوکاکولای جدید) : روابط عمومی PR همه ی محصولات گسترش خطی، فاجعه ی اطلاع رسانی نیستند. برخی از آنها اطلاع رسانی موفقی دارند اما محصولشان فاجعه است. وقتی شرکت کوکاکولا، محصول نیوکوک new coke را معرفی کرد،...
تکنیک فروش : مذاکره ی فروش
تکنیک فروش : مذاکره ی فروش بعد از اینکه مرحله ی شروع مذاکره ی فروش را گذراندید نوبت به خود مذاکره می رسد. اگر شما آماده باشید، مساله خاصی نمی ماند که شما نتوانید آن را حل کنید. مذاکره ی فروش،...
زبان بدن : نمایش مالکیت
زبان بدن : نمایش مالکیت چه در حال محافظت از اموال خود باشید، چه حاکمیت یا فرمان برداری خود را به نمایش بگذارید، در هر صورت نحوه ی اشغال کردن فضای تان بیانگر نگرش شماست. وقتی به چیزی دست می...
قدرت فروش: اصول پیگیری مشتری
قدرت فروش: اصول پیگیری مشتری ما در مقاله ی گذشته (اهمیت پیگیری مثبت)، توضیح دادیم که یک سخنرانی و ارائه ی خوب بدون پیگیری بی فایده است. درنتیجه شما برای ادامه ی صحبت با مشتری برای تشریح نیازمندی هایش، به...
تکنیک فروش : جنبه های اساسی شروع مذاکره فروش (۵)
تکنیک فروش : جنبه های اساسی شروع مذاکره فروش (5) مراجعه ی مجدد مراجعه ی مجدد روشی از شروع مذاکره است که در آن، فروشنده برای بار دوم به مشتری مراجعه می کند تا بتواند فرآیند فروش را انجام دهد....
بازاریابی محتوا : فرآیند تجزیه و تحلیل محتوا
بازاریابی محتوا : فرآیند تجزیه و تحلیل محتوا برای انجام تجزیه و تحلیل محتوای سایت بهتر است که با فهرست موجودی محتوا شروع کنید، تا تشخیص دهید محتوای وب سایت شما چه شکلی است. آسان ترین روش برای این کار...