تکنیک فروش : اعتراض های مشتری اعتراض یک قسمت جدانشدنی از فرآیند فروش است. از همین رو فروشندگانی موفق و حرفه ای هستند، که بدانند اعتراض های مشتری امری طبیعی است و برای رو به رو شدن با آن آمادگی داشته باشند. باید همیشه موضوع را به خاطر داشته باشید که در بیشتر مواقع که قصد دارید فروش انجام شود، در واقع دارید از یک نفر درخواست می کنید که رفتارش را تغییر دهد. به عنوان مثال حسابداری را در...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۲)
رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (2) توئیتر توئیتر به ابزار رسمی سخن پراکنی در وب تبدیل شده است. چطور داستان خود را در توئیتر برجسته و نمایان بسازید؟ در اینجا چند نکته ذکر می شود که باید آنها را...
تکنیک فروش : نبض مذاکره را در دست بگیرید
تکنیک فروش : نبض مذاکره را در دست بگیرید برای آنکه بتوانید نبض مذاکره را در دست بگیرید، اول باید مطمئن شوید که مخاطب تان متوجه صحبت های شما شده است. برای فهمیدن این موضوع سوال کردن روش خوبی است،...
زبان بدن : تشخیص موقعیت خود (۳)
زبان بدن : تشخیص موقعیت خود (3) بالا بردن خود برنده ی مدال طلای المپیک روی سکویی بالاتر از دو برنده ی مدال نقره و برنز می ایستد و قاضی بالاتر از هیئت منصفه می نشیند. زندگی در پنت هاوس...
تکنیک فروش : پیشنهاد فروش (۲)
تکنیک فروش : پیشنهاد فروش (2) 2) استفاده از تصویرسازی سبک قدیمی "فروش با دستان خالی" امروزه منسوخ شده است. فروشندگان امروزه به ابزار هایی مجهز شده اند که تصویری از محصول را دارد. ابزارهای تصویری به سرعت از طریق...
رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۱)
رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (1) امروزه تبلیغات در رسانه های اجتماعی، برای موفقیت در بازاریابی محتوایی آنلاین، حیاتی است. هیچ استراتژی بازاریابی محتوایی بدون یک استراتژی قوی رسانه های اجتماعی، کامل نیست. درواقع رسانه های اجتماعی، سوختی برای...
تکنیک فروش : پیشنهاد فروش (۱)
تکنیک فروش : پیشنهاد فروش (1) پیشنهاد فروش باید چنان واضح و روشن باشد که مشتری نه از پذیرش آن و نه از رد کردن آن دچار شک و تردید نشود. شفافیت به این معنا که پیشنهاد فروش به طور...