اینستاگرام یک بستر غیرقابل انکار برای بازاریابی در سال ۲۰۱۹ محسوب میشود و به همین دلیل تکنیک های بهینه سازی اینستاگرام میتواند نقش مهمی در ورودی های یک کسب و کار داشته باشد. در حقیقت اینستاگرام به بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه رسیده و در حال حاضر محبوب تر از غول های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و لینکدین است. این تعداد زیاد کاربر پشت گوشی های هوشمند خود هستند تا محتوای شما را ببینند. بنابراین مطمئنم که...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.روشهای بازاریابی ارزان در شبکههای اجتماعی
بازاریابی ارزان در شبکههای اجتماعی، موضوعی است که بسیاری از صاحبان کسبوکارهای نوپا بهدنبال آن هستند. روشهایی وجود دارد که میتواند سطح بازاریابی شما را در رسانههای اجتماعی ارتقاء دهد و باعث رشد بیشتر تجارتتان شود. امروزه، رسانههای اجتماعی و...
چرا برنامه فروش ویژه برای یک فروشگاه ضروری است؟
این چند هفته به این موضوع فکر میکردم که چرا یک فروشگاه بزرگ مانند فروشگاه رفاه باید برنامه فروش ویژه مانند حراجستون در نظر بگیرد؟ یا مثلاً چرا شهرفرش ادعا کند که فرش ارزان شده؟ وقتی که به سابقه این...
پنج مزیت تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک
تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک بدون اغراق از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت نداشتن یک رویکرد مشخص، کسب و کار شما بهمانند یک کشتی بدون ناخدا است. انتظار میرود بیش از دو میلیارد نفر تا سال...
رشد سریع کسب و کار کوچک با ۱۲ راهکار طلایی
رشد سریع کسب و کار کوچک تا حدود بسیار زیادی به خود صاحب کسب و کار و شرایط فعالیت او بستگی دارد. معمولاً هر تجارتی سرعت خاص خود را دارد و به مرور زمان با سرعت لاک پشتی رشد میکند....
۱۰ مزیت ویدیو مارکتینگ: چرا از ویدیو برای تجارت استفاده می کنید؟
در دنیای پر از رقابت بازاریابی آنلاین که شرکتها و برندها هر لحظه به دنبال روشی برای ارتقای درآمد و پیشرفت خود هستند، ارائه یک پیشنهاد ویژه یا خدماتی استثنایی با متدهای تجربه شده دیگر مانند گذشته راهگشا نیست. آنچه...
چرا محتوای بهینه شده سایتم رتبه خوبی در گوگل ندارد؟
خیلی سخت است که زمان زیاد و هزینه بالایی برای نوشتن محتوای بهینه شده سایت اختصاص دهید و در نهایت متوجه شوید که در صفحه ۳ یا ۴ گوگل قرار دارید! این بخصوص برای کسانی که در حوزه محتوا نویسی...