یکی از مهمترین ابزارها در سنجش توانایی شبکههای اجتماعی و وب سایتها در بازاریابی، محاسبه نرخ تعامل یا انگیجمنت ریت است که میزان درگیری کاربران با وب سایت یا صفحه مورد نظر ما را نشان میدهد. اگر چه ابزارهای مختلفی برای سنجش شبکههای اجتماعی و کارایی وب سایتها وجود دارد، اما باید بپذیریم که نتایج نهایی باید تبدیل به یک داده قابل محاسبه شده تا فرد از طریق آنها به قضاوت فعالیت خود در بازاریابی و تبلیغات بپردازد. از آنجایی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چگونه برای ویدیو مارکتینگ استراتژی تعیین کنیم؟
بسیاری از بازاریابان از اهمیت محتوای ویدیویی با خبرند اما اگر از آنها بخواهیم استراتژی کامل و کاربردیای در این زمینه به تیمهای مارکتینگ ارائه دهند، قطعا برنامه مشخصی ندارند. در واقع آن ها با استراتژی ویدیو مارکتینگ آشنایی ندارند. شکی...
انواع کانالهای توزیع در بازار و نقش هر کدام در قیمت نهایی محصول
فقط کافی است چند دقیقه با یکی از کشاورزان هم صحبت شوید تا متوجه شوید که دلالان و واسطهها به عنوان یکی از انواع کانالهای توزیع در بازار چه نقشی در تعیین قیمت نهایی محصول دارند. به عنوان مثال، در...
آنچه باید دربارهی گوگل آنالیتیکس بدانید
اگر قابلیتی وجود داشته باشد که صاحبان کسبوکارهای کوچک به اطلاعات جامعی از مشتریان دسترسی داشته باشند کمک بسیار خوبی در جهت ارتقاء بازاریابی دیجیتال انجامگرفته است. خبر خوب این است که در دنیای اینترنت ابزارهایی با ویژگیهای متفاوتی برای...
نحوه پاسخ به اعتراض مشتریان – فروشندگان و مدیران بخوانند
نیاز به پاسخ به اعتراض مشتریان به محصول یا حتی به کیفیت خدمات یک موضوع کاملاً طبیعی است و هر مشتری بر مبنای سلیقه خود میتواند اظهار نظر متفاوتی داشته باشد. اتفاقاً مدیران و فروشندگان حرفهای در هر شرایطی منتظر...
بازاریابی در اینستاگرام برای کسبوکارهای کوچک
تأسیس یک کسبوکار و رشد و ارتقاء آن خواستهی هر کارآفرینی است. ابزارهای بازاریابی اینترنتی بسیاری وجود دارند که در رسیدن به این هدف به شما کمک میکنند، اینستاگرام یکی از آنهاست. با گذشت سالها، اینستاگرام ثابت کرده است که...
۱۰ راز بزرگ برای ایجاد یک برند شخصی قدرتمند
بخش مهمی از بازاریابی و موفقیت در مذاکره به داشتن یک برند شخصی قدرتمند مربوط میشود که بتوان با کمک آن روی طرف مقابل تأثیر گذاشت. وقتی که یک تاجر یا یک مشتری با دیدگاه مثبت قبلی به سراغ شما...