اگر این دو وضعیت را تجربه میکنید حتماً باید به فکر تغییر استراتژی مدیریت زمان خود باشید: گاهی اوقات آنقدر کار دارید که حتی زمان برای جواب دادن پیام دوستانتان ندارید گاهی اوقات آنقدر بیکار هستید که ناخودآگاه به فکر تماس با دوستان قدیمیتان میافتید اگر اول صبح با صدای گوشی یا ساعت کوکی بیدار میشوید و می دانید که در طول روز باید چه کاری انجام دهید، به عنوان یک کارآفرین مطمئناً به خوبی زمان خود را مدیریت کردهاید....
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.مدیریت ترافیک سایت
به طور معمول، نوسانها و تغییراتی در ترافیک سایت وجود دارد؛ با اینحال شما محدودهی طبیعی ترافیک سایت شرکت خود را میدانید. اگر کاهش قابل توجهی در آن مشاهده کنید، اولین واکنش شما حذف کردن سریع آخرین تغییراتی است که...
ایجاد مزیت رقابتی با ۷ استراتژی مدیریتی خاص
ایجاد مزیت رقابتی یعنی به وجود آوردن یک ویژگی خاص و برتر نسبت به رقبا که معمولاً با استراتژی مدیریتی به دست میآیند. هر شخصی و در واقع هر کسب و کاری توانایی دستیابی به مزایای رقابتی را دارد و...
راهکار اثبات شده برای داشتن مشتری وفادار در کسب و کار
باید خیلی تفاوت باشد بین کسانی که به صورت گذری از جلوی فروشگاه شما رد میشوند یا با یک کلید واژه اشتباه وارد فروشگاه دیجیتالی شما میشوند، با کسانی که مشتری وفادار شما هستند. مشتریان وفادار علاوه بر اینکه محصول...
با اجتناب از این اشتباهات، اعتماد مشتری را بسازید
موفقیت کسبوکار، مبتنی بر اعتماد مشتری است. وقتی از شما پرسیده میشود «به چه برندی وفادار هستید؟»، در واقع در حال پاسخ دادن به این سوال هستید که «کدام برند اعتماد شما را جلب کرده است؟». چه برندهایی، بارها و...
مدیریت تجربه مشتری چیست؟
این مقاله به تعریف مدیریت تجربه مشتری بر مبنای نظر کارشناسان و مدیران این حوزه میپردازد. درحالیکه بیشتر کارشناسان بر این باور هستند که تجربیات مشتری شامل همه تعاملها و احساسات حاصل از آن تعاملات میشود، در مورد اینکه «مدیریت...