در دنیای رقابتی امروز، خوشحال و راضی نگه داشتن مشتری، بخشی از وظیفهی هر فرد در سازمان است؛ خواه فرد پیک سوپرمارکت باشد، یا متخصص شبکه و یا عضوی از مرکز ارتباطات، همهی آنها قسمتی از تجربهی مشتری هستند و در خدمات مشتری عالی، تأثیر فراوان دارند. با اینحال اطمینان حاصل کردن از اینکه تمام قسمتهای کسبوکار شما بر مشتری و خدمات مشتری متمرکز هستند، میتواند امری دشوار باشد. توقعات مشتریان، براساس تعداد و نوع درخواستهایشان، دائماً در حال افزایش...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.تأثیر طراحی دفتر کار در موفقیت در مذاکره
وقتی که به نمایندگی از یک شرکت یا استارتاپ مسئول مذاکره میشوید، موفقیت در مذاکره با مشتریان گام مهمی برای شما محسوب میشود و یکی از فاکتورهای مهم در آن، طراحی دفتر کار و محل مذاکره است. همیشه قرار نیست...
طراحی نقشه سفر مشتری
سفر مشتری، شامل مجموعهی کاملی از تجربیات مشتری، هنگام تعامل و برقراری ارتباط او با برند یا شرکت شما میشود. یعنی سفر مشتری، به جای در نظر گرفتن تنها بخشی از تجربهی مشتری، کل تجربهی مشتریبودن را مستند میکند. بنابراین...
افزایش فروش بین المللی با ۷ راهکار ساده و کارآمد
داشتن نگاه جهانی کسب و کار و امکان افزایش فروش بین المللی موفقیتی است که میتواند روند کلی کسب و کار را تحت تأثیر قرار دهد و باعث پیشرفت آن شود. به هر حال، وقتی که به سراغ بازارهای جهانی...
برنامهی وفاداری مشتری چیست؟
ویکیپدیا، برنامهی وفاداری مشتری را اینگونه تعریف میکند: «برنامههای وفاداری مشتری، راهبردهای ساختاری در بازاریابی هستند، که صاحبان کسبوکار آنها را طراحی میکنند تا مشتریان را به تداوم خرید از آنها و یا استفاده از خدمات آنها، تشویق کنند». اگر...
راهنمای جامع بهینه سازی نرخ تبدیل سایت
زمان اینکه فروش بیشتر، تنها با افزایش ترافیک سایت میسر شود، به سر رسیده است؛ برای افزایش واقعی فروش، لازم است تجربه کاربر در سایتتان را بهینه کنید تا میزان بیشتری از بازدیدکنندگان سایت را به خریداران واقعی تبدیل کنید....
تبدیل شدن به یک مذاکره کننده بهتر با روش هایی ساده و کارآمد
استراتژی افراد مختلف در مذاکرات متفاوت است و به همین دلیل یک مذاکره کننده باید آمادگی مواجهه با شرایط مختلف را داشته باشد. گاهی برخی از افراد مذاکره را به مانند میدان رقابت میدانند و پیروزی در این موضوع برای...