ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
بدون دیدگاه
388 بازدید

در دنیای رقابتی امروز، خوشحال و راضی نگه داشتن مشتری، بخشی از وظیفه‌ی هر فرد در سازمان است؛ خواه فرد پیک سوپرمارکت باشد، یا متخصص شبکه  و یا عضوی از مرکز ارتباطات، همه‌ی آن‌ها قسمتی از تجربه‌ی مشتری هستند و در خدمات مشتری عالی، تأثیر فراوان دارند. با این‌حال اطمینان حاصل کردن از این‌که تمام قسمت‌های کسب‌وکار شما بر مشتری و خدمات مشتری متمرکز هستند، می‌تواند امری دشوار باشد. توقعات مشتریان، براساس تعداد و نوع درخواست‌هایشان، دائماً در حال افزایش...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

تأثیر طراحی دفتر کار در موفقیت در مذاکره

وقتی که به نمایندگی از یک شرکت یا استارتاپ مسئول مذاکره می‌شوید، موفقیت در مذاکره با مشتریان گام مهمی برای شما محسوب می‌شود و یکی از فاکتورهای مهم در آن، طراحی دفتر کار و محل مذاکره است. همیشه قرار نیست...

۱۳۹۸/۰۶/۰۵
531 بازدید

طراحی نقشه سفر مشتری

سفر مشتری، شامل مجموعه‌ی کاملی از تجربیات مشتری، هنگام تعامل و برقراری ارتباط او با برند یا شرکت شما می‌شود. یعنی سفر مشتری، به جای در نظر گرفتن تنها بخشی از تجربه‌ی مشتری، کل تجربه‌ی مشتری‌بودن را مستند می‌کند. بنابراین...

۱۳۹۸/۰۶/۰۴
377 بازدید

افزایش فروش بین المللی با ۷ راهکار ساده و کارآمد

داشتن نگاه جهانی کسب و کار و امکان افزایش فروش بین المللی موفقیتی است که می‌تواند روند کلی کسب و کار را تحت تأثیر قرار دهد و باعث پیشرفت آن شود. به هر حال، وقتی که به سراغ بازارهای جهانی...

۱۳۹۸/۰۶/۰۳
748 بازدید

برنامه‌ی وفاداری مشتری چیست؟

ویکی‌پدیا، برنامه‌ی وفاداری مشتری را این‌گونه تعریف می‌کند: «برنامه‌های وفاداری مشتری، راهبردهای ساختاری در بازاریابی هستند، که صاحبان کسب‌وکار آن‌ها را طراحی می‌کنند تا مشتریان را به  تداوم خرید از آن‌ها و یا استفاده از خدمات آن‌ها، تشویق کنند». اگر...

۱۳۹۸/۰۶/۰۲
393 بازدید

راهنمای جامع بهینه سازی نرخ تبدیل سایت

زمان این‌که فروش بیش‌تر، تنها با افزایش ترافیک سایت میسر شود، به سر رسیده است؛ برای افزایش واقعی فروش، لازم است تجربه کاربر در سایت‌تان را بهینه کنید تا میزان بیش‌تری از بازدیدکنندگان سایت‌ را به خریداران واقعی تبدیل کنید....

۱۳۹۸/۰۵/۳۱
322 بازدید

تبدیل شدن به یک مذاکره کننده بهتر با روش هایی ساده و کارآمد

استراتژی افراد مختلف در مذاکرات متفاوت است و به همین دلیل یک مذاکره کننده باید آمادگی مواجهه با شرایط مختلف را داشته باشد. گاهی برخی از افراد مذاکره را به مانند میدان رقابت می‌دانند و پیروزی در این موضوع برای...

۱۳۹۸/۰۵/۳۰
500 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.