نوازش گرفتن و نوازش دادن بعضی افراد این عادت را دارند که نوازشهای آنها در ابتدا مثبت است وليكن سرانجام نیش خود را می زنند و آنها را به صورت نوازشهای منفی در می آورند. «می بینم که این مسئله رو درک میکنی. البته کم و بیش» «عجب کت قشنگی پوشیدی - آیا اونو از مغازه دست دوم فروشی خریدی؟» نوازشهایی از این قبیل را نوازشهای دروغین می نامیم. درست مانند این است که چیز مثبتی را می دهند و...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.انواع نوازش در تحلیل رفتار متقابل
انواع نوازش در تحلیل رفتار متقابل ما می توانیم انواع نوازشها را به شرح زیر طبقه بندی کنیم: کلامی یا غیر کلامی مثبت یا منفی شرطی یا غیر شرطی نوازشهای کلامی در مقابل نوازشهای غیر کلامی در مثالی که در...
داستان سقوط سهام جنرال موتورز توسط مدیر بازاریابی
داستان سقوط سهام جنرال موتورز توسط مدیر بازاریابی بیایید نام های تجاری تک محصولی مثل شورلت را کنار بگذارید و به شرکت جنرال موتورز بعنوان یک واحد تجاری بپردازیم. در سال 1994 رونالد زارلا Ronald Zarella بعنوان مدیر بازاریابی، از...
نوازش در تحلیل رفتار متقابل
نوازش در تحلیل رفتار متقابل تصور کنید که در خیابان راه می روید و ناگهان همسایه خود را می بینید که از طرف مقابل می آید. همچنانکه شما و همسایه از کنار یکدیگر میگذرید به هم لبخند می زنید و...
زبان بدن: حرکت برج کلیسا یا موقعیتِ قدرت
زبان بدن: حرکت برج کلیسا یا موقعیتِ قدرت ری برد ویستل در تحقیقات خود در زمینه ی حرکات و زبان بدن می گوید که افراد برتر و با اعتماد به نفسی که حرکات شان کم و محدود است، اغلب انگشتان...
مشتری مداری: مشتری وفادار Loyal Customer
مشتری مداری: مشتری وفادار Loyal Customer مشتری وفادار کسی است که به طور مکرر از یک فروشنده کالا و خدمات می خرد و نسبت به او نگرش مثبتی دارد و به همین جهت خرید از او را به تمامی آشنایان...
بازاریابی محتوایی: آیا رسانه های سنتی مشکل نقدینگی دارند؟
بازاریابی محتوایی: آیا رسانه های سنتی مشکل نقدینگی دارند؟ در اوایل سال 2013، (IAB(interactive Advertising Bureau یک رویداد یک روزه در خصوص کسب و کار رسانه در ارتباط با بازاریابی محتوایی برگزار کرد. در این رویداد، مدیر یکی از نشردهنده...