قدرت فروش: 10 چیزی که هرگز نباید بگویید (3) در ادامه ی دو مقاله ی گذشته، ادامه ی مواردی را که در طول فرآیند فروش، به هیچ عنوان نباید به زبان بیاورید را توضیح می دهیم. لازم نیست فرد دیگری در این باره چیزی بداند من این جمله را، بارها و بارها از دهان فروشنده های زیادی شنیده ام. فکر نمی کنم جمله ی دیگری به اندازه ی این جمله، صداقت و درستی مشتری را از بین ببرد. مشتری ها...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.ویژگی های نمونه بازی های روانی
ویژگی های نمونه بازی های روانی از مثال هایی که در دو مطلب "بازیهای روانی و تحلیل بازیها"، می توانیم چند ویژگی نمونه بازی های روانی را بیرون بکشیم. بازی ها تکراری هستند. هر شخص بازی مورد علاقه خود را...
تکنیک فروش : ۱۰ روش شروع مذاکره فروش (۳)
تکنیک فروش : 10 روش شروع مذاکره فروش (3) روش شوک این روش در جلب توجه و علاقه ی مشتریانی اثر دارد که تمایل ندارند مطابق پیشنهاد فروشنده به صورت جدی فکر کنند.گروهی از افراد، حاضر نیستند با مشکلات اساسی...
قدرت فروش: ۱۰ چیزی که هرگز نباید بگویید (۲)
قدرت فروش : 10 چیزی که هرگز نباید بگویید (2) در مقاله ی گذشته گفتیم که راه حل قطعی یا فرمول جادویی برای فروش وجود ندارد، اما می توانیم با خیلی از مواردی که فرایند فروش را با شکست مواجه...
بازاریابی محتوایی: ویدئو و اخبار آنلاین
بازاریابی محتوایی : ویدئو و اخبار آنلاین سایت هایی مانند یوتیوب Youtube و ویمو Vimo چالش بزرگ، یعنی آپلود و به اشتراک گذاری ویدئو را تا حد زیادی ساده سازی کرده اند. با این ابزار، شما می توانید کد ویدئو...
مثال هایی از گاو بنفش (۲)
مثال هایی از گاو بنفش (2) شرکت ایکیا: شرکت «IKEA» تنها فروشگاه عرضه کننده ی اسباب و اثاثیه ی ارزان نیست. مکان های زیادی وجود دارند که شما می توانید کالاهای ارزان خریداری کنید، اما اغلب آنها ترکیب درخشان و...
بازیهای روانی و تحلیل بازیها (۲)
بازیهای روانی و تحلیل بازیها (2) در ادامه ی مقاله ی گذشته، مثالی دیگر برای شفاف تر شدن این مبحث آورده ایم. مالی یک مددکار اجتماعی است. او در دفتر کار خود است و با مراجعی که هم اکنون وارد شده...