خلق باور در تیم فروشی که عملکرد خوبی ندارد فرقی نمی کند اعضای تیم فروش تان ده نفر یا هزار نفر است و تفاوتی ندارد که مداد و خودکار می فروشید یا کوه یخی... در هر حال در حال فروختن سازمان خود هستید . فروش موفق به علاقه و باور نیاز دارد. فروشنده ی مورد نظر باید از روز شنبه تا پنجشنبه با رضایت و خشنودی از کارش و با علاقه و اشتیاق، به فروش محصولات مشغول باشد. من نمونه...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.سخنگو بودن رهبر
برای رهبر شدن، نیازی نیست که دانشمند متخصص سفینه های فضایی یا جراح مغز باشید؛ تنها هوشمند بودن کافیست. یکی از جنبه های مهم هوشمندی رهبران این است که می توانند اطلاعات محدود را بگیرند و از آنها برای کسب...
تفاوت میان رهبری و مدیریت
تفاوت میان رهبری و مدیریت اغلب الگوهای مدیریتی مبتنی بر ایده ی بازخوردی است. به این معنی که، با توجه به اطلاعاتی که دریافت می کنید، می توانید رفتارتان را اصلاح کنید. رهبری خود مبتنی بر بازخورد است. خیلی ها...
مدیریت از طریق تغییر
مدیریت از طریق تغییر تغییر و تحول در شرکت های موفق، دائمی است.تحول ممکن است به معنی تحول شیفت های روزانه، پیشنهاد ایجاد سیستم خدمات مشتریان 24 ساعته، آزمودن برخی راه های دیگر برای سبقت گرفتن از رقیب باشد. به...
مراحل چهارگانه ی تغییر
در مقاله ی قبل "مدیریت از طریق تغییر"،در مورد ضرورت تغییر برای پیشرفت هر سازمانی سخن گفتیم. در اینجا مراحل چهارگانه ی تغییر را بیان می کنیم که هر مدیر موفقی می تواند با دانستن آنها، کارمندان را در پذیرش...
چرا پروژه ها شکست می خورند؟
چرا پروژه ها شکست می خورند؟ گروه ها به دلایل مختلفی ممکن است شکست بخورند. هدف شما تشخیص زود هنگام مسائل، و حل فوری آنهاست. این ها فقط تعداد کمی از مشکلاتی است که تیم با آن مواجه می شود:...
شناخت انواع گروه
در مقاله ی قبل اهمیت تشکیل گروه و ترویج کار گروهی را بررسی کردیم. در این مقاله به شناخت انواع گروه در مجموعه می پردازیم. شناخت انواع گروه وقتی می گوییم گروه، منظورمان گروهی از افراد است که به طور...