تفکیک نقش ها در محیط کاری مهم نیست که ما چقدر مستقل هستیم، همه به دوست احتیاج داریم و باید در زندگی چند دوست صمیمی داشته باشیم. باید سعی کنیم در برابر وسوسه ی ایجاد رابطه ی صمیمی دوستی با کارمندان خود مقاومت کنیم. روی هم رفته ما بیشتر اوقات بیداری خود را سر کار می گذرانیم. با این وجود باید به خاطر مشکلاتی که دوستان صمیمی ایجاد می کنند از برقراری روابط بسیار صمیمی با کارمندان خود اجتناب کنیم....
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.فراموش کردن اهمیت سود
فراموش کردن اهمیت سود پیش از این من بیان کردم که مدیریت یک هدف اصلی دارد و آن ایجاد شرایط برای ارتقاء کار است. البته هدف این است، اما به چه طریقی؟ داستان زیر جواب سوال را می دهد. یک...
مدیریت فردی
مدیریت فردی وقتی ما از این عبارت برای اشاره به بهترین شیوه ی مدیریت استفاده می کنیم، در حقیقت آن را به اشتباه نام گذاری کرده ایم. ما می توانیم تمام مدیریت های خوب را مدیریت فردی بنامیم، زیرا تمام...
مدیریت دموکراتیک
مدیریت دموکراتیک ما اغلب می شنویم که امروزه همگان از این شیوه به نیکی یاد می کنند. البته این نوع مدیریت بدین معنا نیست که هر کسی اجازه ی اظهار نظر و رای در آن روش را دارد. ضمنا وقتی...
مدیریت خشک و مقرراتی
مدیریت خشک و مقرراتی این روش، مدیریت به وسیله ی کتاب قانون است. استقاده از کتاب قانون در سیاست یک شرکت، نیازمند نظم و آهنگ خاصی است. این نوع مدیریت نیز مانند شیوه ی دیکتاتوری، اگر موثر واقع بیفتد خوب...
مدیریت دیکتاتوری
مدیریت دیکتاتوری همانطوری که از لغت دیکتاتور برمی آید، این مدیر از توانایی شخصی برای کنترل اوضاع استفاده می کند. او می گوید: "این کار را بدین طریق انجام دهید، من اینطوری گفتم...، اگر شما اینجا کار می کنید کار...
مدیریت افراد مختلف با روش یکسان
مدیریت افراد مختلف با روش یکسان مدیری که سعی می کند به کارمندان خود به یک طریق و با استفاده از یک روش سرپرستی نماید، باید خود را آماده ی رویارویی با ناکامی ها کند. چنین فردی هرگز در کار...