تاسیس رسته ی کاری جدید قرار نیست که یک رسته ی کاری جدید حتما خارق العاده باشد. اولین شکلات انرژی زا که به بازار آمد، پاور بار Power Bar، و اولین ماء الشعیر وارداتی گران قیمت هم، هانیکن Heineken بود. وقتی نام تجاری شما، یک رسته ی جدید باشد که مورد توجه رسانه ها قرار گیرد، اطلاع رسانی پیرامون آن فوق العاده خواهد بود. وقتی پولاروید Polaroid، عکاسی بی نیاز از ظهور و چاپ عکس را به دنیا معرفی کرد،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.تکنیک فروش : ویژگی های فروشنده (۴)
تکنیک فروش : ویژگی های فروشنده (4) قابل اعتماد بودن : از ویژگی های مهم و اصلی یک فروشنده موفق قابل اعتماد بودن است. اگر به خریدار قول دادید که تا قبل از ظهر جمعه کاری را براش انجام می...
دینامیت موفقیت : بی اطلاعی، دردسرساز است
دینامیت موفقیت : بی اطلاعی، دردسرساز است پس از بررسی منابع شناخته شده از قدرت های نامرئی حال باید واقع بینانه تر عمل کنیم و منابع ناشناخته آن را هم بررسی نماییم، یعنی پدیده های روان شناسانه ای نظیر ESP (ادراک...
بازاریابی محتوایی: واقعیتهایی درباره آژانسهای بازاریابی محتوایی(۱)
بازاریابی محتوایی: واقعیت هایی درباره آژانس های بازاریابی محتوایی (1) بسیاری از آژانس های بازاریابی محتوایی، با محتوا بازاریابی نمی کنند "کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد"؛ این ضرب المثل را می توان مصداقی برای آژانس های محتوایی...
چرخه ی سحرآمیز گاو بنفش
چرخه ی سحرآمیز گاو بنفش آیا دنیای بی نظم ما تلاش های شما را برای ارائه ی ایده های جدید به بازار تضمین می کند؟ آیا ما محکوم شده ایم که برای گروهی از مشتریان بالقوه که دائما تغییر هم می...
همزیستی رقابت آمیز
همزیستی رقابت آمیز اگر دو نفر با هم ملاقات کنند که هردو بخواهند نقش همزیستی یکسانی را ایفا کنند چه پیش خواهد آمد؟ اگر هردو بخواهند «والد» باشند و یا هر دو به دنبال کنشهای «کودک» باشند. در این صورت،...
شیوه ای برای اثبات اعتبار؛ داستان استارباکس Starbucks
شیوه ای برای اثبات اعتبار؛ داستان استارباکس Starbucks یکی از بهترین شیوه ها برای اثبات اعتبار پیشگام بودن شما این است که اولین نام در یک رسته ی کاری جدید باشید. استارباکس، اولین کافی شاپ زنجیره ای به مدل اروپایی...