گاو بنفش: رقابت، در شیوه ی طراحی نهفته است موسس شرکت «هاردکندی» شرکت مواد آرایشی با فروشی بیش از ده میلیون دلار در سال، می داند زنان جوان چه لاکی را بیشتر می پسندند، زیرا خود او جوان و عاشق لاک است. رقابت، در شیوه ی طراحی نهفته است. اگر این کار برای شما اهمیت داشته باشد کار آسان می شود اما اگر نه، چه اتفاقی می افتد؟ اگر شما مشغول ساخت محصولی باشید و یا آن را بازاریابی کنید...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.تکنیکهای فروش : چرا مرم می خرند
تکنیکهای فروش : چرا مرم می خرند فروش در ذهن مردم اتفاق می افتد، در واقع فروشنده چیزی را نمی فروشد بلکه تنها به آماده شدن شرایطی کمک می کند که ذهن مشتری را به سمت خرید پیش می برد....
تخریب و کش لاستیکی
تخریب و کش لاستیکی تصور کنید که من همان پسر بچه کوچک بودم که الآن در دوران بزرگسالی در برابر صندوق فروشگاه ایستاده ام و صندوق دار کالاهایی را که می خواستم بخرم به من تحویل نمی دهد. همچنانکه فشار...
قدرت فروش: لازمه های تماس مستقیم با مشتری
قدرت فروش: لازمه های تماس مستقیم با مشتری صبح ها، بعد از بیدار شدنم، مطابق روال همیشگی، باید مدت زمانی را صرف سرگردان بودن در اطرافم بکنم، بعد قهوه ای درست کنم، کاغذها را بردارم و نگاهی به بیرون کنم...
بازاریابی محتوایی: واقعیتهایی درباره آژانسهای بازاریابی محتوایی(۲)
واقعیت هایی درباره آژانس های بازاریابی محتوایی (2) بیشتر آژانس ها بیشتر از آنکه نگران استراتژی باشند، نگران نحوه ی اجرا هستند آیا می خواهید یک راز کثیف کوچولو درباره ی آژانس های محتوایی بدانید؟ استراتژی را کنار بگذار و...
گاو بنفش : هاوارد چه چیزی را می داند؟
گاو بنفش : هاوارد چه چیزی را می داند؟ یک مساله در رابطه با شرکت «استارباکس» مشخص است، قهوه ی آنها واقعا خوشمزه است، دلیل آن هم ساده است. مدیریت این شرکت با فردی به نام «هاوارد شولتز» است که...
تخریب و پیش نویس
تخریب و پیش نویس اولین ارتباط کلی و همگانی بین پیش نویس و وضعیت تخریبی این است: "هرگاه شما یک احساس تخریبی را تجربه می کنید، در واقع در پیش نویس خود هستید." چرا احساسهای تخریبی چنین نقش مهمی را...