بازاریابی محتوایی: 9 نکته در وبلاگ نویسی (1) 1.از عنوان های جذاب استفاده کنید. عنوان وبلاگ شما همچون جلد یک مجله است. تنها یک هدف برای جلد مجله وجود دارد: ترغیب شما به باز کردن مجله، چیزی شبیه این برای پست های وبلاگ وجود دارد. بهترین محتوا در یک پست، ممکن است بدون یک عنوان جذاب خوانده نشود. در یک تحلیل از برترین پست های بازاریابی محتوایی خود در CIM متوجه شدیم که جذاب ترین و عمومیت یافته ترین محتوا،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.گاو بنفش: آیا خاص بودن جسارت می خواهد؟
گاو بنفش: آیا خاص بودن جسارت می خواهد؟ بیدادگری همیشه خاص نیست. مطمئنا این کار برای رسیدن به هدف ما لازم نیست زیرا گاهی جسارت باعث رنجش می شود. خواننده ی مشهور «اوزی اوسبورن» موفق است. او هر دو خصلت...
نامگذاری احساسهای تخریبی و احساسهای اصیل
نامگذاری احساسهای تخریبی و احساسهای اصیل احساسهای اصیل و آن هیجانهایی را که ما سانسور نمی کنیم کدام هستند؟ در نظریه تحلیل رفتار متقابل معمولا چهار نوع از آنها را در فهرستی قرار میدهیم: خشم اندوه هراس شادی ما می...
زبان بدن : سیگار کشیدن (۲)
زبان بدن : سیگار کشیدن (2) افرادی که از سیگارهای خاص استفاده می کنند سیگار معمولا برای افراد بالای 18 سال که پول خرید آن را داشته باشند، قابل دسترس است. فرم های پیچیده تری از تنباکو مانند سیگارهای برگ...
تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (۲)
تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (2) اصل پیشنهاد دادن برای ترغیب افراد به انجام کاری، دو روش وجود دارد: پیشنهاد و استدلال منطقی. رفتار بسیاری از مردم نشأت گرفته از تقلید، عادت و یا پیشنهاد است و معمولاً رفتار...
قدرت فروش: تغییر دادن لحن منفی به لحن مثبت
قدرت فروش : تغییر دادن لحن منفی به لحن مثبت بر اساس تجربه ام، مشتریان بیشتر تمایل دارند در مورد مشکلاتشان صحبت کنند. نکته ی بدی که در این قضیه وجود دارد این است که شروع گفتگو درباره ی مشکلات...
بازاریابی محتوایی : وبلاگ
بازاریابی محتوایی : وبلاگ خلاصه نویسی برای "وبلاگ weblog" یا "بلاگ blog"، یک راه آسان برای ارائه ی تکه ی مختصری از یک محتوای وب تازه شده، پیشنهاد می کند. با استفاده از فناوری های "آسان کاربرد easy to use"...