مواجهه با گسترش خطی : روابط عمومی PR در مقالات گذشته گفته ایم، که ما به شدت مخالف گسترش خطی تولیدات هستیم. در کنار همه ی دلیل هایی که علیه این کار می آورده ایم، گسترش خطی در برخورد با رسانه ها موفق نخواهد بود. از نظر یک گزارشگر یا نویسنده ی یک مقاله، گسترش خطی مثل تولید محصولات و کالاهای مشابهی است که از محصول مادر تقلید می کند و می خواهد بگوید: " ما هم هستیم! " کالایی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت فروش : اهمیت پیگیری مثبت
قدرت فروش : اهمیت پیگیری مثبت فروشنده ی ماهری را می شناسم که هفته ها برای یک تماس مهم وقت صرف می کرد و با همه ی افرادی که قرار بود در آینده به آنها کالا بفروشد به نحوی تماس...
دینامیت موفقیت : کار و تفریح را تلفیق کنید
دینامیت موفقیت : کار و تفریح را تلفیق کنید «منلی» عاشق شکار و ماهیگیری بود. عقیده او در باره یک زندگی خوب، این بود: رفتن به میان جنگل و بیرون آمدن از آن بعد از چند روز، خسته اما خوشحال. تنها...
بازاریابی محتوایی : محتوای سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید
بازاریابی محتوایی : محتوای سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید در اختیار داشتن صفحه ی "گسترده Spreadsheet" برای شما این امکان را فراهم می کند، که بتوانید عملکرد خود را ارزیابی کنید. برای مثال: ممکن است بخشی از محتوای...
چرا افراد به بازیهای روانی می پردازند
چرا افراد به بازیهای روانی می پردازند بازیها اسباب تفریح و سرگرمی نیستند. پس چرا ما دست به بازیهای روانی می زنیم؟ نویسندگان تحلیل رفتار متقابل پاسخهای بسیاری به این سوال داده اند. همه آنها در این مورد اتفاق نظر دارند...
ساخت یک نام شخصی : روابط عمومی PR
ساخت یک نام شخصی : روابط عمومی PR یکی دیگر از رشته های بازاریابی که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته، روابط عمومی شخصی است. امروزه، اگر می خواهید در موسسه ای به جایگاه بالایی برسید، باید شخصا...
تکنیک فروش : جنبه های اساسی شروع مذاکره فروش (۲)
تکنیک فروش : جنبه های اساسی شروع مذاکره فروش (2) زمان نزدیک شدن به مشتری بدیهی است که زمان نزدیک شدن به مشتری یکی از نکات اساسی در موفقیت یک مذاکره فروش است. باید موقعیت شرکت هم در نظر گرفته...