عدم بازگشت سرمایه در تبلیغات بیش از چهل سال پیش آلفرد پولیتز Alfred politz، محقق برجسته، دامی که مشتریان تبلیغات خلاق در دام آن می افتند را نمایان کرد. او در مقاله ای تحت عنوان "معمای حل نشدنی تبلیغات خلاق" چنین نوشت: "این مسئله تاسف آور است، ولی عجیب نیست که تبلیغات چی ها به جای تلاش در جهت جالب نشان دادن کالا، تمام تلاش خود را برای جالب تر کردن تبلیغ به کار می گیرند. در نتیجه هدف آنها...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت زمان : نظام پاداش
قدرت زمان : نظام پاداش بهانه جویی نکنید ظاهرا پشت هر تعلل و تنبلی، منطق و استدلالی هست که آن را توجیه کند و بهترین تعریف برای این استدلال این است: «تلاش برای ارائه تعریفی مناسب در مورد عملی نامناسب...
هر نام تجاری ای به خلاقیت نیاز ندارد !
هر نام تجاری ای به خلاقیت نیاز ندارد ! هر نام تجاری ای که یک برنامه ی تبلیغاتی در نظر دارد، نیازمند خلاقیت نیست. اگر چنین نیازی داشت، بیشتر محتاج برنامه ی روابط عمومی تا تبلیغات. نام های تجاری توسط...
بهانه بی بهانه : ارتباط نظم و انضباط با تناسب اندام
بهانه بی بهانه : ارتباط نظم و انضباط با تناسب اندام "سر سختی ذهنی راجع به خیلی چیز هاست و توضیح دادن آن تقریبا مشکل است. لازمه سرسختی ذهنی فداکاری و از خودگذشتگی است. همچنین و مهم ترین نکته در...
قدرت زمان : تعیین ضرب الاجل
قدرت زمان : تعیین ضرب الاجل برای تمام کار های مهم ضرب الاجل تعیین کنید. از خودتان رکوردی باقی بگذارید و به دیگران بگویید در زمان معینی کاری را تمام خواهید کرد. به دنبال آن می فهمید که قول دادن...
برندسازی شخصی : پیام رسانی با ابزار کسب و کار
برندسازی شخصی : پیام رسانی با ابزار کسب و کار از ابزار کسب و کار خود می توانید خیلی استفاده های بهینه داشته باشید که یکی از آنها پیام رسانی با ابزار کسب و کارتان است. اگر خودتان را به...
زبان بدن : ۱۰ روش برای تشخیص فریب (۵)
زبان بدن : 10 روش برای تشخیص فریب (5) به حداقل رساندن حرکات دست یکی از روش های تشخیص دروغ، نحوه ی استفاده ی افراد از دست هایشان است؛ زیرا اکثر افراد به این امر واقف نیستند. وقتی بیش از...