در ادامه ی آنچه در مورد موفقیت در بازار کار گفته شد؛ امروز یکی دیگر از عوامل موثر بر موفقیت را بررسی می کنیم. وظیفه ی خود را بشناسید. وظیفه ی شما چیست؟ می دانم که آنجا هستید تا کاری را به انجام رسانید، وظایف خاصی را اجرا کنید، از روند و روش های تنظیم شده پیروی کنید و به ایفای وظیفه بپردازید. اما نقش شما چیست؟ طرح این سوالِ دوباره مانند تنظیم یک بازی است. در طرح بازی مشخص...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بازاریابی ویروسی (احساسات ۱)
احساسات اکتبر 2008 ده سالی می شد که "دنیس گِرِدی" برای نیویورک تایمز مقاله ی علمی می نوشت. تا به حال برای سبک روایی ماهرانه و عناوین جالب توجه اش جایزه های زیادی گرفته است. ولی مقاله ی 27 اکتبر...
دفتر خبرهای داغ
دفتر خبرهای داغ دفتر خبرهای داغ، نوع دیگری از صندوق جمع آوری ایده ها است. در کتاب احساست را روی کاغذ بیان کن، شرح می دهم که چگونه سارا در حین مسافرت از دفتر خبرهای داغ، بعنوان جایی برای یادداشت...
آنچه در کوتاه مدت می خواهید، شناسایی کنید!
در ادامه ی آنچه در مورد موفقیت در بازار کار گفته شد؛ امروز یکی دیگر از عوامل موثر بر موفقیت را بررسی می کنیم. آنچه در کوتاه مدت می خواهید، شناسایی کنید. کوتاهی کوتاه مدت یعنی چقدر؟ پاسخ این سوال...
امکانات جدید در شبکه های اجتماعی
امکانات جدید در شبکه های اجتماعی دنیای شبکه های اجتماعی همواره در حال تغییر است. مراکز خرید همواره باید به دنبال جدید ترین ابزارهای شبکه های اجتماعی باشند. فیسبوک ادز (Facebook Ads): این ابزار راهی سریع، ارزان و راحت در...
صندوق پیشنهادات برای مغز
صندوق پیشنهادات برای مغز هنگامی که شروع به نوشتن هدف های خود کنید، مغزتان انواع و اقسام اطلاعات جدید را به شما ارسال می کند: ایده های خلاقانه و انرژی بخش برای برنامه ریزی و بسط گسترش آن اهداف. این...
چه چیزهایی درباره ی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل می دانید؟
چه چیزهایی درباره ی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل می دانید؟ تاثیر شبکه های اجتماعی بر فعالیت های بازاریابی همچنان ادامه دارد. شبکه های اجتماعی در حال انفجار هستند. اگر فیسبوک یک کشور بود، می توانست پر جمعیت...