بازاریابی ویروسی (عمومیت 4) در مقاله ی گذشته گفتیم که، هات میل، اپل و بلک بری، معرف محصولاتی هستند که خودشان را تبلیغ می کنند.خیلی از شرکت ها این نظریه را از طریق برجسته سازی برند اعمال می کنند. بعضی شرکت ها اندازه ی لوگوی خودشان را بزرگ تر کرده اند. برای مثال لاگوست، تمساح روی تی شرت های سایز بزرگ اش آنقدر بزرگ است که انگار می خواهد بازوی شخصی که تی شرت را پوشیده است، گاز بگیرد. ولی لوگوی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.دیگران را مورد حمایت قرار دهید.
دیگران را مورد حمایت قرار دهید. در حینی که همگی شما دور هم جمع شده اید و در حال نوشیدن قهوه هستید، موضوع "آدام" پیش می آید. همه می دانیم او فردی خسته کننده است که همه را خشمگین می...
رهبری یعنی اختیار دادن به کارکنان برای رهبری
رهبری یعنی اختیار دادن به کارکنان برای رهبری هنگامی که جوان بودم به مطالعه ی کتاب هایی درباره ی رهبران بزرگ علاقه داشتم و می خواستم یکی از همین رهبران باشم. اما بالاخره در قرن بیست و یکم متوجه شدم...
مراقبت از کارکنان
مراقبت از کارکنان از خانواده ای ساده می آیم. پدر و مادرم به طبقه ی کارگر جامعه تعلق داشتند و هرگز کسی در خانواده ام تحصیلات عالی نداشت. مسائل زیادی را از پدرم آموختم. او توجه زیادی به تربیت من...
انتقال پیام به صورت ناخودآگاه
در ادامه ی آنچه در مقاله ی گذشته در مورد زبان بدن بیان کردیم، امروز به بررسی هر چه بیشتر این مفهوم می پردازیم. انتقال پیام به صورت ناخودآگاه هنگامی که فردی را ملاقات می کنید، بعد از گذشت هفت...
بازاریابی ویروسی (عمومیت ۲)
همیشه یک اتفاق واحد می افتد رستوران "مرغ و کباب حلال" در نیویورک غذاهای خیلی خوبی دارد. بعضی وقت ها اگر بروید می بینید که صف مشتاقان "حلال چیکن" از این سر تا آن سر خیابان است. صاحبان همان فروشگاه،...
بی وقفه نوشتن تا رسیدن به راه حل
بی وقفه نوشتن تا رسیدن به راه حل آن روز، روز خیلی خوبی بود. از آن روزهایی که رشته کوه های المپیک در امتداد تنگه، کاملا به وضوح دیده می شوند و مانند معجون های بستنی به نظر می رسند...