توجیه نکنید و دلیل نیاورید دومین مسبب احساسات منفی، دلیل آوردن است. وقتی شما توجیه می کنید، می خواهید دلایل جامعه پسندی برای یک اقدام ضد اجتماعی ارائه دهید. برای اینکه کارتان را توجیه کنید دلیل می آورید. توضیح می دهید که به نظر موجه می رسد و این در حالی است که می دانید در حادثه ای که اتفاق افتاده نقش و سهم داشته اید. این توجیه کردن احساس منفی شما را زنده نگه می دارد. با توجیه کردن...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بازاریابی ویروسی (ارزش کاربردی ۲)
صرفه جویی مالی اکثر مردم وقتی به ارزش کاربردی فکر می کنند، اولین چیزی که به ذهن شان می رسد، صرفه جویی مالی ست؛ تخفیف های خوب یا حراجی های یکی بخر، دو تا ببر. یکی از بزرگترین محرک هایی...
یادداشت نگه دارید.
یادداشت نگه دارید. هنگامی که من با یک ناشر برای چاپ کتابی به توافق رسیدیم، قراردادی تنظیم کردیم. این اقدام تمامی مواردی را که امکان داشت در طی مراحل انجام کار فراموش بشوند را مشخص می نماید. به این ترتیب...
الگوی موفقیت کافه تریا
الگوی موفقیت کافه تریا نقطه ی شروع رسیدن به هر هدفی، میل و آرزوست. اگر می خواهید به هدفی برسید، باید اشتیاقی سوازن داشته باشید. تنها وقتی اشتیاق شما به حد کافی شدید شود از انرژی و انگیزه ی درونی...
همان کسی شوید که می خواهید.
همان کسی شوید که می خواهید این که چگونه خودتان را نشان می دهید، چطور حرکت می کنید و چه حرکاتی را انجام می دهید، به چه طریقی می ایستید، می نشینید و راه می روید، همه ی این ها...
هرگز برای دیگران سرپوش گذاری نکنید.
هرگز برای دیگران سرپوش گذاری نکنید بازیگر قانون بودن یعنی اینکه استانداردهای متعالی ای را برای خود تنظیم کرده اید، که دیگران این معیارها را ندارند. آنها به اندازه ی شما قطعا موفق نخواهند بود و تلاش خواهند کرد تا...
بازاریابی ویروسی (ارزش کاربردی ۱)
ارزش کاربردی اگر می خواهید کسی را سوژه ی ساخت یک ویدئوی پرطرفدار کنید، "کن کرگ" احتمالا آخرین انتخاب تان است. مخاطب و سازنده ی خیلی از این ویدئوهای پر بیننده، نوجوان ها هستند. ولی کرگ 86 ساله ش است....