ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۳/۲۲
1,739 بازدید
۳ دیدگاه
اشتراک گذاری

بنویس تا اتفاق بیفتد!

پیش از خواندن مقاله های پیش رو، فهرست اهدافتان را بنویسید.

اگر دیدید هدفی را به دلیل بلند پروازانه یا بعید بودن، نادیده می گیرید، در هر صورت آن را بنویسید و کنارش علامت ستاره بزنید، این هدف واقعی است.

از زیاده خواهی نترسید. حتی آن خواسته هایی را که هیچ روش عملی ای برای تحققشان ندارید، بنویسید.

لو هولتس، مربی مشهور فوتبال، این کار را در سال ۱۹۶۶ انجام داد. به تازگی شغل خود را از دست داده، بود، هیچ پولی در بانک نداشت و همسرش، سومین فرزندشان را باردار بود. لو آنقدر ناامید بود که همسرش به او نسخه ای از کتاب جادوی فکر بزرگ، نوشته ی دیوید جی.شولتز را داد تا به تقویت روحیه اش کمک کند.

“افراد زیادی وجود دارند که هیچ کار خاصی در زندگی شان انجام نمی دهند. کتاب می گفت باید تمام اهدافی را که می خواهید قبل مرگتان تحقق یابند، بنویسید.”

اهدافی که او در واکنش به آن چالش نوشت، هم اهداف فردی بود هم شغلی. اکثر آنها برای مردی ۲۸ ساله و بیکار، محال به نظر می رسیدند. فهرست هدف هایش شامل این موارد می شد: شام خوردن در کاخ سفید، حضور در برنامه ی تونایت شو، ملاقات با پاپ، سر مربیگری تیم نتردام، کسب عنوان قهرمانی کشوری، انتخاب شدن به عنوان مربی سال  و پرش از هواپیما.

لو از سال ۱۹۶۶ به هشتاد و یک هدف از صد و هفت هدف توی فهرستش دست یافته است.

پس به خودتان اجازه ی رویا پردازی بدهید، بگذارید کاملا بلند پرواز باشید.

به هدفتان تحقق بخشید: در انتظار علائم و نشانه ها

وقتی هدفی را می نویسید، از کجا می دانید که در مسیر درست قرار دارد؟ علائم، همه جا دورو بر شما وجود دارند.

امیلی زندگی اش را در انتظار همیشگیِ وقوع اتفاق های خوب، می گذراند و در نتیجه، آن اتفاق ها می افتد. امیلی می داند که هر وقت به کمک نیاز داشته باشد، کمک برایش آماده است.یکبار در کتابخانه ی مرکزی شهر داشت روی انتخاب موضوع ترم پیپر (term paper) کار می کرد، صدایی سکوت کتابخانه را شکست:

” همه ی دانشجویانی که در مورد تکلیف به کمک نیاز دارند، لطفا به طبقه ی دوم بیایند.”

اوتنها دانشجویی بود که به آن صدا پاسخ داد و از راهنمایی اختصاصی و مفید کتابدار ارشد در زمینه ی موضوع مقاله ی خود، بهره مند شد.

واقعیت این است که این نوع راهنمایی خصوصی و مستقیم، در دسترس است، اما اغلب آن را نمی شنویم یا نمی بینیم و به خاطر تصادفی بودنش به آن توجه نمی کنیم.

چنین رویدادهایی را تصادف می دانیم. اما من ترجیح می دهم آن ها را “حرکت رویداداها” بنامم. کارل گاستاو یونگ، آن را “هم زمانی” می نامد. بعضی آنها را “پیام هایی از سوی کائنات” یا “ارتباطات کیهانی” می دانند و دیگران آن را “مداخله ی الهی” .

وجه مشترک این دیدگاه ها دوگانگی ای است که ۱. مسئولیت به ما می دهد در حالیکه ۲. به قدرت برتری هم که تک تک مارا راهنمایی می کند و مواظب ماست، اشاره دارد.

نوشتن خواسته و هدف، علائمی را به کائنات ارسال می کند. “آهای! من آماده ام!” و “حرکت! رویدادها” علائمی هستند که باعث دریافت پاسخی می شوند: “پیامت را دریافت کردم و دارم روی آن کار می کنم.”

(منبع: بنویس تا اتفاق بیفتد، هنریت آن کلاوسر)

ادامه ی مقالات موفقیت شخصی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

3 پاسخ به “بنویس تا اتفاق بیفتد!”

  1. مهمان گفت:

    نوشتن در اتفاق افتادن واقعا تاثیر داره

  2. محمدعلی اسماعیلی گفت:

    عالی و مفید

  3. بهتر است که همیشه امواج مثبت را ارسال نمود تا بازخورد مثبتی را از آن ها بگیریم و نوشتن می تواند این دقرت ایده ال را ایجاد نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *