ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
445 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : متضاد برجسته بودن، خیلی خوب بودن است

ایده های برجسته نسبت به ایده های معمولی بیشتر احتمال گسترش و پیشرفت دارند. با وجود این افراد بسیار اندکی هستند که کالاهایی فوق العاده و خاص می سازند. چرا؟ فکر می کنم به این علت که آنها گمان می کنند متضاد «برجسته بودن»، «بد بودن» است؛ یعنی اگر برجسته نباشی «بسیار نامناسب» و یا «معمولی هستی»… بنابراین اگر آنها محصولی بسیار خوب ارائه دهند، این کار را با ارزش ویروسی بودن آن اشتباه می گیرند. (گرچه این بحث در ارتباط با کیفیت نیست) اگر با خطوط هوایی خاصی به مسافرت بروید و به سلامت به مقصد برسید، در این مورد چیزی ندارید که به دیگران بگویید، زیرا باید این گونه باشد.

آنچه سفر را خاص می کند این است که برخلاف تصور باشد یا اینکه خدمات، غیرمنتظره و متفاوت باشد (مثلا یک ساعت زودتر رسیدم! یا چون بانمک بودم به من بلیت رایگان دادند. یا آنها در قسمت درجه یک غذای فوق العاده ای فوق العاده ای سرو کردند).  کارخانه ها تقاضای کیفیت را در نظر دارند و برای انجام آن تلاش می کنند. این کاری خسته کننده است. خیلی خوب بودن رویدادی روزمره است و به ندرت ارزش حرف زدن دارد.

مرواریدی درون بطری

شامپوی «پرل» را به خاطر دارید؟ مطمئنا همه ی ما می توانیم رویای یک بطری شفاف پر از شامپوی سبز رنگ را به یاد بیاوریم… و مروارید و یا صدفی که آرام در این بطری به سمت پایین می رفت. این تصویر در همه ی تبلیغات شامپوی پرل به چشم می خورد.

بازاریابان یا همان مبلغان هرگز دقیقا مشخص نکردند که ارتباط مروارید با این شامپو در چیست، یا اینکه چرا مروارید درون این شامپو آهسته حرکت می کند. آنچه در پشت این تبلیغ تلویزیونی قرار داشت این بود که آنها یک شامپوی معمولی را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کردند.

شما در کجای تجارت لوازم آرایشی، بهداشتی می توانید گاو بنفش را بیابید؟ اول اینکه تقریبا همه ی شامپوها مثل هم هستند. اغلب اوقات (نه همیشه ) ترکیب خوش رنگی که می بینیم و یا بسته بندی زیبای شامپو می تواند مردم را جذب کند، نه تاثیر خود شامپو. کاهش و نزول ناجوانمردانه ی شامپوی «پرل» را (تاثیر به پایان رسیدن تبلیغات تلویزیونی) با صعود تدریجی محصولات «دکتر برونر» مقایسه کنید.

محصولات «دکتر برونر» هیچ تبلیغاتی ندارند، با این وجود محصولات آنها همچنان در سهم بازاری و فروش در حال رشد هستند. اگر علت، کیفیت برتر نیست پس چه می تواند باشد؟

“نتیجه گیری : علت، بسته بندی باورنکردنی و متفاوت این محصولات است، کیفیت بسته بندی بیشترین علت خرید و مصرف این محصولات بوده است.”

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *