ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۲۵
393 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

امروزه بیشتر از هر کسب و کاری، کافه‌ها سر راه شما قرار دارند. مراکز شهر تهران مملو از کافه‌های خوب است. اینجاست که گزینه‌های انتخابی زیاد می‌شوند. شما چه کافه‌ای را بارها و بارها انتخاب می‌کنید؟ در این گزارش به معرفی یک کافه‌ی حرفه‌ای در مرکز شهر تهران خواهیم پرداخت.

کوچه‌ی خسرو خیابان ویلا

گلخانه‌ی جلوی در شما را به داخل دل انگیزترین کافه‌ی تهران راهنمایی می‌کند. اینجا هیچ چیز مصنوعی نیست. خانه‌ای قدیمی که اکنون میزبان گروهی از جوانان خلاق و کاربلد است.

شماره‌ی ۳۹، کافه تهرون

کافه تهرون با غذاهای روز تهرونی و لقمه‌های نیمروزی همه چیز را همانطور اصیل سرو می‌کند. میز و صندلی‌های چوبی، رومیزی‌های قلاب بافی، شربت‌ بهار نارنج، نان سنگک پیچیده لای پارچه، گل‌های روی میز و … به قدری دلربا هستند که گاه و بیگاه هوس آنجا را میکنی.

چه مؤلفه‌ای مشتری را به مشتری دائمی تبدیل می‌کند؟

کافه تهرون در جلب اعتماد مشتریان خود موفق بوده است. شما همیشه با کیفیت معقولی از غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرها مواجه می‌شوید. گویا سخت‌تر از جلب اعتماد حفظ و تداوم این اعتماد است. که تاکنون کافه تهرون از عهده‌ی آن به خوبی برآمده.

کافه تهرون حدود ۵ سال مشغول به فعالیت است و پس از پایان قرارداد خود در باغ نگارستان خانه‌ای از دهه‌ی ۴۰ در خیابان ویلا را برای ادامه‌ی فعالیت انتخاب کرده است. مشتریان وفادار کافه تهرون به دلیل حرفه‌ای بودن این تیم، نوستالژیک بودن فضا، موسیقی، غذا و نوشیدنی‌ و … در هر جای تهران همراه این کافه هستند.

برنامه‌های فرهنگی و گردشگری در کافه تهرون:

از نقاط قوت این کافه می‌توان به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی مانند قصه‌خوانی، داستان‌نویسی، برگزاری تورهای پیاده‌روی در محله‌های قدیمی تهران و … اشاره کرد.

پیشنهاد می‌شود حتماً سری بزنید

آدرس: خیابان کریمخان، خیابان ویلا(استاد نجات الهی)، کوچه خسرو، پلاک ۳۹

ساعت کاری و پذیرایی: همه روزه ۸:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

شماره تماس: ۸۸۹۰۶۸۱۳

کانال تلگرام و اینستاگرام: cafetehroon_vila

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *