ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۲
570 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

 چگونه یک زن یا مرد امروزی باشیم

هرگاه دوستان و آشنایانم برای دیدن من به نیویورک می آیند، به آنها توصیه می کنم که در ایستگاه قطار زیرزمینی از کسی درباره پیدا کردن مسیر خود سؤال نکنید. زیرا آنها تنها چیزی که می دانند این است که کجا سوار و کجا پیاده شوند. در سایر شئونات زندگی هم این مطلب صادق است. هرکس درباره سرگرمیها و مطالب مورد علاقه خود علم و اطلاع دارد. خود من دوستانی دارم که هر کدام به موضوعی علاقه مندند. یکی علاقه مند به بازی بولینگ است و اگر بخواهید یک شبانه روز درباره بولینگ حرف می زند و دیگری اسکی روی آب می کند و می تواند تا صبح درباره اش حرف بزند. من ریتا (علاقه مند به بازی بولینگ) و والتر (علاقه مند به اسکی روی آب) را به هم معرفی کردم و تفریحات مورد علاقه هر کدام را یادآور شدم. والتر گفت: «آیا شما بولینگ بازی می کنید!»
ریتا با تبسمی جواب داد: «بله، همین طور است.» ریتا منتظر بود که والتر در این زمینه از او سؤالات بیشتری بپرسد. اما والتر سکوت کرده بود. ریتا برای اینکه بر نومیدی خود نقابی زده باشد، گفت: «لیل گفت که شما اسکی روی آب می کنید.» والتر تبسمی کرد و منتظر ماند تا ریتا سؤالات بیشتری بپرسد. «خیلی جالب است، اما آیا خطرناک نیست؟» این بیشترین حرفی بود که ریتا می توانست بزند. «نه، ابدا خطرناک نیست.» بعد موضوع بحث در همین جا به بن بست کشید. در حال سکوت به ذهنم رسید اگر ریتا یک بار در رودخانه اسکی کرده بود و اگر والتر یک بار بولینگ بازی کرده بود، وضع حالا فرق می کرد. صحبتشان گل می کرد و معلوم نبود به کجا کشیده میشد.

برای اینکه بتوانید به زن و مرد امروزی تبدیل شوید، دست کم ماهی یک بار تعطیلات آخر هفته را به یک فعالیت اختصاص بدهید. آیا در تعطیلات آخر هفته تنیس بازی می کنید؟ این هفته را به کوهنوردی اختصاص دهید. آیا معمولا به کوهنوردی می روید؟ این هفته را به کلاس آموزش تنیس بروید. آیا بولینگ بازی می کنید؟ این هفته این کار را به دوستانتان واگذار کنید. به جای آن به بازی اسکی روی آب بپردازید. به یک نمایشگاه تمبر بروید، در یک سخنرانی درباره شطرنج شرکت کنید. به پرواز در آوردن بالن را یاد بگیرید. قایق رانی کنید. با کایت پرواز کنید. چرا؟ زیرا به شما موضوعاتی می آموزد که در بقیه عمرتان می توانید درباره اش حرف بزنید. از وقتی این کار را بکنید، در هر محفل و جلسه ای یک خودمانی می شوید. کافیست هر فعالیت را یک بار انجام بدهید.
آیا غواصی بلدید؟
من غواصی بلد نیستم. اما شش سال قبل در برمودا تابلویی دیدم که رویش نوشته بود «غواصی، ۲۵ دلار. هیچ تجربه قبلی لازم نیست.» در مدت سه ساعت بهترین دوره آموزش فشرده را در زمینه غواصی با ماسک اکسیژن فرا گرفتم. امروزه هر کس از من سؤالی درباره غواصی بکند، می توانم به او پاسخ بدهم.

تحولی در زندگی خود ایجاد کنید
ماهی یک بار زندگی خود را متحول کنید. به یک ورزش جدید روی بیاورید، به یک نمایشگاه بروید. به سخنرانی بروید تا درباره مطلبی که از آن هیچ اطلاعی ندارید، کسب اطلاع کنید. با یک جلسه شرکت در تجربه اندوزیهای جدید، به ۸۰ درصد سؤالات مربوط به آن اشراف پیدا می کنید.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *