ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۵
458 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تفکر در مورد حمایت مالی، گروه مدیریت تغییر و ارتباطات

کارآگاه مک نالی پس از بازپرسی از حمایت مالی، گروه مدیریت تغییر یا همان پکس و ارتباطات، بسیار احساس یأس و ناامیدی می کرد. در تمام سالهایی که به عنوان کارآگاه کار کرده بود، هرگز چنین ضعف مدیریتی آشکار و وسیعی ندیده بود. او پرونده ی بدی را برای تلاش جهت ترک سیگار انتخاب کرده بود. او از دفترش خارج شد، سیگاری روشن کرد، چند پک به آن زد و درباره ی آنچه از سه مظنونی که دستگیرش شده بود که به تازگی از آنها بازجویی کرده بود، فکر کرد. او یافته هایش را در دفتر یادداشتش نوشت به امید اینکه دیگران بتوانند از آنها برای اجتناب از ارتکاب به همان اشتباهات استفاده کنند.
حمایت مالی

در عین حال که ممکن بود تمام حرف های حمایت مالی درست باشد چون او به شنیدن صدای خودش علاقه ی بسیاری داشت، ضعفها و عیوبش خیلی زیاد بود. او الگوی رفتاری خوبی برای دیگران نبود. به نظر می رسید نمی داند که عمل کردن بسیار مؤثرتر از صرفا حرف زدن است.

• او با انگیزه همراه نشده بود تا رفتارهای مورد نظر را در بین دیگران تشخیص بدهد و تقویت کند.

• او با حس مسؤولیت همراه نشده بود تا نشان بدهدکه درباره ی آن تغییر جدی و مصمم است.

• او به نصیحت و اندرز تعهد در مورد حفظ تغییر ازطریق روبه رو شدن با نگرانی های افرادی که از آنها خواسته شده بود در جهت روند تصمیم گیری تغییرکنند، اعتنا نکرده بود.

• او گروه مدیریت تغییر واجد شرایط و مناسبی را انتخاب و هماهنگ نکرده بود؛ در عوض، از سر بی اعتنایی اجرای تغییر را به دیگران محول کرده بود.
کارآگاه مک نالی در نظر آورد که چگونه حمایت مالی اغلب باور داشت تغییر برای موفق بودن تنها به معرفی خوب نیاز دارد. اما زمانی که حمایت مالی همراهی نکند، تغییر شکست می خورد. علاوه بر آن، دشوار است که بتوان به طور جدی از زمین بازی گلف به تغییر کمک کرد تا موفق شود.
گروه مدیریت تغییر یا به عبارتی پکس
مک نالی آنچه را دربارهی پکس فهمیده بود، در نظر آورد:

• او فرصت طلایی سهیم کردن طرفداران و حامیان تغییر را در گروه مدیریت روزانه از دست داده بود.

• او با تعهد تبانی کرده و همدست شده بود، چرا که هر دو با کسانی که از آنها خواسته شده بود تغییرکنند، به عنوان ناظر برخورد کرده بودند.

• همانند حمایت مالی، گروه مدیریت تغییر ریاکار ومتظاهر به شمار می رفت و رفتار و اعمالش بهانه ی دیگری برای افراد فراهم کرده بود تا در برابر تغییر مقاومت کنند.
ارتباطات
ارتباطات هم ضعفها و عیوبی داشت:

• او با حمایت مالی و گروه مدیریت تغییر در تماس دائم نبود، که این در نهایت به ایجاد پیامها و اخبار متفاوت و متناقضی در مورد تغییر شرکت منجر می شد، که به نوبه ی خود عذر خوبی برای افرادجهت نادیده گرفتن تغییر بود.

• تأکید بیشتر او بر حرف زدن و شعار دادن بود و بهاندازه ی کافی به ایجاد فرصت گفتگو و تبادل نظر برای روبه رو شدن و مخاطب قرار دادن نگرانی هایقابل پیش بینی افراد در مورد تغییر اهمیتی نمیداد.

مک نالی احساس کرد کمی حالت تهوع دارد و سیگارش را خاموش کرد. نیکوتین بیش از حد – یا عدم مدیریت کافی؟ احتمالا هر دوی آنها.

منبع: چه کسی تغییر را کشت ؟ (دکتر کن بلانچارد)

سری مقالات چه کسی تغییر را کشت را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *