ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
475 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چهار مزیت پنهان بازاریابی محتوایی

  • محتوا می تواند یک مزیت برای استخدام در اختیار شما قرار دهد

در یک صنعت رقابتی، استعدادهای برتر و درخشان، در بالاترین مرتبه ی اولویت قرار دارد؛ در واقع، مطابق نظر سرمایه دار ریسک پذیر (و بازاریابی محتوایی برجسته)، فرد ویلسون Fred Wilson  استخدام استعدادهای برتر یکی از سه اولویت اصلی هر مدیرعاملی است؛ اما با وجود اهمیت استخدام، تاثیر یک برنامه ی بازاریابی محتوایی جذاب بر اولویت نقاط بحرانی کسب و کار می تواند به راحتی نادیده گرفته شود.

نکته اینجاست: با بخش منابع انسانی خود همکاری کنید. از واحد استخدام در منابع انسانی شرکت خود بخواهید از افرادی که به تازگی به شرکت شما ملحق می شوند، دلیل انتخاب شرکت شما را بپرسند و پاسخ آنها را با سایر کارکنان شرکت به اشتراک بگذارند. توانایی اثبات اینکه تلاش های شما در راستای محتوا، بر استخدام شرکت تاثیر گذار بوده، به شما و تلاش های شما در راستای غنی سازی محتوا کمک می کند. محتوا باید جزئی لازم الاجرا از سازمان شما بشود.

  • محتوا می تواند روحیه ی سازمان را ارتقا بدهد

در گذشته که من در شرکت روابط عمومی کار می کردم، به خاطر می آورم با یکی از مشتریان خود که می خواست در نشریه ای که لزوما خریداران شرکت، مشتری آن نبودند، پوشش خبری داده شدند، چالش پیدا کردم.

وقتی که من بر اولویت ها تاکید مجدد کردم، آن مدیر عامل به من گفت: “این مقاله برای مشتریان ما نیست؛ بلکه برای کارکنان شرکت است. اینجا وقتی که ما در رسانه ها مطرح می شویم، روشن می شود… و من می دانم بسیاری از کارگران ما این مجله را می خوانند.”

من هرگز درس آن روز را فراموش نکردم؛ که بازاریابی محتوایی می تواند برای تحقق اهداف مشابه بسیار موثر باشد. وقتی شما یک چیز ارزشمند و مورد پسند منتشر می کنید، تحسینی که در شبکه های اجتماعی ایجاد می کند موجب اعتبار تلاش های کلی سازمان می شود. فضای موفقیت شما، فضای موفقیت همه است؛ پس مطمئن شوید که در محبوبیت محتوایی خود، همکاران خود را نیز هدف قرار داده اید؛ نه برای به رخ کشیدن خودتان بلکه برای یادآوری این موضوع که هر چقدر هم شبکه های اجتماعی پر ازدحام است، شرکت شما با مدیریت درست توانسته است به خوبی در این فضا قد علم کند.

  • محتوا دریچه ی ارتباطات را می گشاید

محتوای قابل توجه نه تنها مشتریان بالقوه و بالفعل را جذب می کند؛ بلکه موجب هیاهو buzzing بین همکاران داخلی شما نیز می شود. بازاریابی محتوایی چیزی به همکاران شما می دهد تا با هم به اشتراک بگذارند؛ یا موضوعی برای بحث یا چیزی برای رقابت کردن داشته باشند.

بازاریابی محتوایی باعث می شود درها گشوده، تلفن ها زنگ بخورد و تکاپویی در میان بخش های سازمان ایجاد شود؛ همچنین، فرصت جذب طرفداران و شرکت کنندگان را به شما می دهد.

زمانی که همکاران، جذب محتوای شما می شوند، فرصتی فراهم می شود تا از آنها به منظور مشارکت در برنامه های آینده دعوت به عمل آورید. با توجه به اینکه بازاریابی محتوایی به عوامل متعدد سازمان مربوط می شود، نقش سیاسی شگفت انگیزی دارد. اطمینان حاصل کنید زمانی که توجه حامیان خود را بدست آورده اید، آنها را به درستی هدایت می کنید.

  • محتوا باعث ایجاد اعتماد می شود

در یکی از تازه ترین مقالات شرکت فست Fast Company، رهبر بازاریابی، دان پیرز، به طور متقاعد کننده ای استدلال می کند که کلید مزیت رقابتی: “قابل اعتماد بودن فرا فعالانه” است. ایجاد محتواهای با ارزش که مردم حاضر به پرداخت برای آن باشند، ولی شما آن را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهید، یک راه قابل اعتماد برای بدست آوردن اعتماد مردم است.

دقیقا به همین دلیل است که انتقال ارزش در بازاریابی محتوایی باید از یک موسسه به فرد صورت پذیرد، که یک مدل از بالا به پایین upside down برای بازاریابی سنتی است. به عبارت دیگر، زمانی که هدف اعتماد باشد، شرکت های باید تلاش کنند از طریق عدم فروشندگی، فروش ایجاد کنند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالاتبازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *