ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۱
542 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چند پیشنهاد برای استفاده در شبکه های اجتماعی مرکز خرید

اطلاعات فروش در مکان ها و فروشگاه های مختلف را مشخص کنید: تصاویر و ویدئوهای تاثیرگذاری جهت ترغیب مصرف کنندگان باید تولید شده و در اینستاگرام اشتراک گذاری شود. همچنین می توانید در حساب کاربری فور اسکوئر، مکان های مربوط به فروش های ویژه را مشخص کنید.

هشتگ ها: هشتگ گذاری در اینستاگرام حتی بهتر از توئیتر عمل می کند. هشتگ ها، می توانند همه ی پست هایی که موضوع یکسان دارند، بازخوانی کنند. یعنی با کلیک روی یک واژه که با علامت هشتگ مشخص شده، همه ی پست هایی که شامل این واژه می شوند را یکجا نمایش می دهد.

در نتیجه این امکان کاربردی بسیار مفید برای بازیابی است که می تواند باعث افزایش بازدید و “لایک” شود. در نتیجه، مطالب مد نظر مال بیشتر دیده می شود.

اطلاع رسانی صحیح: اگر برای یکی از فروشگاه های شما مشکلی ایجاد شد، به سرعت عکسی از آن مکان منتشر کنید. این باعث می شود تا کاربران از آخرین و جدیدترین اطلاعات باخبر شوند. می توانید موقعیت مکانی عکس را هم در اینستاگرام مشخص کنید. این موقعیت مکانی به جی پی اس متصل است و دقیقا محل عکس را به مخاطب نشان می دهد.

نشان دادن افرادی که از محصولات و خدمات شما استفاده می کنند: با توجه به اینکه در اینستاگرام فقط از عکس و ویدئو استفاده می کنید، همواره تصویر تعدادی از مشتریان واقعی و حتی کارکنان خود را که در حال استفاده از محصولات و خدمات شما هستند را نشان دهید تا تصویری ملموس به مخاطبان ارائه شود.

در حالت ایده آل، می توانید این مشتریان را ترغیب کنید تا تجربیات مثبت خود را از مصرف محصولات و خدمات شما در صفحه ی فیسبوک خود بیان کرده و به دوستان خود معرفی کنند.

ممکن است بسیاری از برندهای بین المللی که در مرکز خرید شما هستند، تمایلی به مشارکت در فعالیت های شبکه ی اجتماعی شما نداشته باشند. در این موارد، معمولا مدیر و کارکنان فروشگاه یا صاحب نمایندگی آن برند در صفحه ی شخصی خود برخی اطلاعات خاص آن شعبه ی برند را اشتراک گذاری کرده و می تواند با صفحه ی رسمی مرکز خرید همکاری داشته باشد.

پشت صحنه را نشان دهید: مردم دوست دارند نیم نگاهی هم به پشت صحنه داشته باشند. شاید برخی اطلاعات و شرح اتفاقات پشت صحنه را برای آنها توضیح دهید، اما واژه های نمی توانند جذابیت زیادی داشته باشند. می توانید تصاویری از لحظات جذاب و جالب پشت صحنه ی اتفاقات را اشتراک گذاری کنید. این کار باعث افزایش نزدیکی برند شما با مصرف کنندگان می شود.

اشتراک گذاری بازدید ستاره ها از مال: درصورت بازدید ستاره ها و افراد مشهور از مرکز خرید، عکس ها و ویدئوهای مربوط به بازدید را حتما اشتراک گذاری کنید. تصاویری از قدم زدن در فضای مال و استفاده از محصولات و خدمات مال اشتراک گذاری کنید تا مردم ترغیب به حضور در آنجا شوند.

حتی ترکیب این موارد هم اثر گذاری بالایی دارد. مثلا تصویری از پشت صحنه منتشر کنید که در آن یکی از ستاره ها در حال صحبت با عوامل پشت صحنه ی مرکز خرید است. همچنین تصاویری قدرت بالایی برای جلب توجه مخاطبان دارند. حضور یک ستاره ی مشهور اعتبار مرکز خرید شما را افزایش می دهد.

بسیاری از مخاطبان، مخصوصا نوجوانان و جوانان، ستاره ها را الگوی خود قرار داده اند. به همین دلیل حضور ستاره های در مرکز خرید شما، باعث ایجاد حس همزاد پنداری در مخاطبان و جذب آنها می شود.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *